Μπορεί να τέλειωσε η μονομαχία στο Λος Κάντζας και ο «Κλιντ Ηστγουντ» να έφυγε ως «μόνος κάου μπόϋ», αλλά η σκιά του, όχι. Και η ιστορία συνεχίζεται με τους νέους glatiatores en la paletsra, όπως λένε στις haciendas, δυτικά τoυ 40oυ χιλιομέτρου της Αττικής Οδού. Χθες όπως ενημερωθήκατε από το έκτακτο σημείωμα του ictplus.gr, αλλά […]