Επί παντος επιστητού

ΛΙΜΑΝΙΑ ΚΑΙ ΚΕΝΤΡΑ LOGISTICS ΧΩΡΙΣ ΤΡΕΝΑ

του Γιάννη Χαλαβαζή

Έγινε και αυτό στην Ελλάδα που πασχίζει να ακολουθήσει ή να παρακολουθήσει (πάντα από μακράν) την ευρωπαϊκή σύγκλιση και τον (ψηφιακό?) μετασχηματισμό.

Για δύο χρόνια, σύμφωνα με ανακοίνωση των Ιταλών ιδιοκτητών του ΟΣΕ δεν θα έχουμε σιδηροδρομική σύνδεση της πρωτεύουσας με την Θεσσαλονίκη και Ευρώπη, λόγων των έργων που θα γίνουν στο κατεστραμμένο δίκτυο και στις υποδομές.

Και βέβαια μία θεομηνία έχει πάντα επιπτώσεις, και ειδικά αυτή που έπληξε την Θεσσαλία. Όπως επίσης σαν χώρα, η Ελλάδα, δεν μπορεί να έχει εναλλακτικές σιδηροδρομικές οδεύσεις στην Ευρώπη. Μία γραμμή έχει προς βόρεια.

Πέρα από τις θεομηνίες ο σιδηρόδρομος ήταν και θα είναι το μεγάλο πρόβλημα των μετακινήσεων, εμπορικών και επιβατηγών, καθώς τα δύο βασικά λιμάνια μας, αυτό του Πειραιά αλλά και της Πάτρας, δεν έχουν σιδηροδρομική πρόσβαση προς βορά. Και φυσικά το εμπορευματικό λιμάνι του Πειραιά εξυπηρετείται μόνο οδικώς προς βορά με ότι σημαίνει αυτό.

Κατά τα άλλα προ ημερών είχαμε την εκκίνηση κατασκευής του μεγάλου Κέντρου Logistics στο Θριάσιο, στο οποίο ο σιδηρόδρομος παίζει πρωτεύοντα ρόλο στην ανάπτυξή του.

Ποιος σιδηρόδρομος είναι η απορία!

close menu