Η δημιουργία ανεξάρτητου υπουργείου Έρευνας και Καινοτομίας επανέρχεται στην κυβερνητική ατζέντα, μετά τη νέα αναφορά του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη κατά τη συνεδρίαση του Υπουργικού Συμβουλίου της 26ης Μαΐου. Ο πρωθυπουργός συνέδεσε τον σχεδιασμό αυτό με τη συνολική στρατηγική της χώρας για την ενίσχυση της τεχνολογικής ανάπτυξης, της παραγωγικής ανασυγκρότησης και της σύνδεσης της επιστημονικής γνώσης με την πραγματική οικονομία. […]