APPLE

Στα ύψη οι πωλήσεις της Apple στην Ελλάδα το πρώτο εξάμηνο

Η iSquare, επίσημος διανομέας όλων των προϊόντων Apple για Ελλάδα και Κύπρο και μέλος του ομίλου Quest, σημείωσε την εν λόγω περίοδο πωλήσεις που ξεπέρασαν για πρώτη φορά τα 180 εκατ. ευρώ

Σε πείσμα της δύσκολης συγκυρίας στην παγκόσμια αγορά, οι πωλήσεις των προϊόντων της Apple εκτοξεύθηκαν στην Ελλάδα το πρώτο εξάμηνο του 2023, τάση που αναμένεται να συνεχιστεί μετά και από το λανσάρισμα των νέων προϊόντων στην εγχώρια αγορά από τα τέλη Σεπτεμβρίου.

Ειδικότερα, η iSquare, επίσημος διανομέας όλων των προϊόντων Apple για Ελλάδα και Κύπρο και μέλος του ομίλου Quest, σημείωσε την εν λόγω περίοδο πωλήσεις που ξεπέρασαν για πρώτη φορά τα 180 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας αύξηση 25%. Τα κέρδη της σημείωσαν επίσης αξιοσημείωτη άνοδο της τάξης του 13%.

Μοναδική παραφωνία οι πωλήσεις iPad, που σύμφωνα με τον όμιλο Quest, υπό την ομπρέλα του οποίου βρίσκεται η iSquare, επηρεάστηκαν από τη διακοπή της Δράσης «Ψηφιακή Μέριμνα». «Το πρώτο εξάμηνο του 2023 ξεκίνησε με σημαντικές προκλήσεις και δυσκολίες, ιδιαίτερα για τον κλάδο της πληροφορικής. Ταυτόχρονα, το 2023 είχαμε δύο εκλογικές διαδικασίες, κάτι που επηρέασε σημαντικά την καταναλωτική αγορά», αναφέρεται στη σχετική έκθεση για τα οικονομικά αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου.

Το νέο μοντέλο διανομής της Apple στη χώρα μας αναμένεται ωστόσο να συμπιέσει φέτος τα περιθώρια κέρδους, αν και το 2023 εκτιμάται ότι θα είναι μία ακόμη χρονιά ισχυρών πωλήσεων του αμερικανικού brand.  Σημειώνεται ότι από την 1η Ιουλίου ξεκίνησε το νέο μοντέλο διανομής των προϊόντων της αμερικανικής εταιρείας στην Ελλάδα, με ενεργή εμπλοκή του τοπικού γραφείου της Apple στη χώρα μας ως Sales & Marketing Office. «Αυτό το νέο μοντέλο θα περιορίσει τα μεικτά περιθώρια κέρδους στη δραστηριότητα της iSquare (προϊόντα Apple), η οποία όμως συνεχίζεται κανονικά και απρόσκοπτα», σημειώνει η Quest.

Η iSquare εμφανίζεται συγκρατημένα αισιόδοξη, επισημαίνοντας ότι αναμένει μεν συνέχιση της αύξησης των πωλήσεων, αλλά με σημαντικά μικρότερους ρυθμούς ανάπτυξης συγκριτικά με το α΄ εξάμηνο.

Τέλος, η iSquare δηλώνει αποφασισμένη να συνεχίσει τις αναβαθμίσεις των σημείων πώλησης στα καταστήματα λιανικής, αλλά και τις εκπαιδεύσεις των πωλητών, με στόχο τη συνολική αναβάθμιση της εμπειρίας Apple για τους καταναλωτές.

close menu