Τεχνολογίες

Οι κορυφαίοι gaming influencers είναι έτοιμοι να ξοδέψουν πολλά χρήματα για να αυξήσουν την απόδοσή τους στο gaming

Μια νέα παγκόσμια έρευνα που πραγματοποιήθηκε από την Kaspersky διερευνά τη σημασία που έχει η υπολογιστική απόδοση στο gaming για τις διάφορες ομάδες gamers και τη στάση τους απέναντι σε αυτήν.

Μια νέα έρευνα της Kaspersky δείχνει ότι οι κορυφαίοι gaming influencers είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν πολλά χρήματα για τη βελτίωση της απόδοσης τους, με το 41% να επενδύει «πολύ υψηλό ποσό» για να το επιτύχει. Οι κορυφαίοι opinion leaders στοχεύουν περισσότερο στην αναβάθμιση της απόδοσης του υπολογιστή τους, με περισσότερους από τους μισούς (53%) να συμφωνούν πως οι επιδόσεις τους στα παιχνίδια εξαρτώνται από αυτήν, και για αυτό επενδύουν συχνά σε εξαρτήματα υπολογιστή (76%) ή αξεσουάρ όπως ποντίκι ή πληκτρολόγιο (61%) .

Σύμφωνα με την έρευνα του Fortune Business Insights, η παγκόσμια αγορά gaming hardware εκτιμάται ότι για το 2022 θα κυμαίνεται στα 3,46 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ και αναμένεται να φτάσει τα 5,23 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2027. Η Allied Market Research εκτιμά ότι η παγκόσμια αγορά gaming accessories αποτιμήθηκε στα 6,1 δισεκατομμύρια δολάρια το 2021 και προβλέπεται να φτάσει τα 14,4 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ έως το 2030.

Η έρευνα της Kaspersky επιβεβαιώνει ότι οι κορυφαίοι influencers θεωρούν την απόδοση ως το κλειδί για τη νίκη, με το 53% να συμφωνεί ότι αξίζει να επενδύσουν σε εξοπλισμό που τους βοηθά να καταγράψουν επιτυχίες στο παιχνίδι.

Για βελτιωμένη απόδοση, οι influencers είναι πιο πιθανό να επενδύσουν σε μεγαλύτερη υπολογιστική ισχύ (47%), ακουστικά με μικρόφωνο (44%) ή πληκτρολόγιο (44%).

Η συγκεκριμένη προσέγγιση διαφέρει από εκείνη της ευρύτερης gaming κοινότητας, όπου οι πιο σημαντικοί τρόποι βελτίωσης της απόδοσης είναι η ενίσχυση της ισχύος του υπολογιστή (49%), η εξάσκηση (41%) και το bandwidth, καθώς και οι ταχύτητες download και upload ή το ping (40%).

«Με βάση τα δεδομένα της έρευνάς μας, το 91% του συνόλου των gamers συμφώνησαν ότι η απόδοση αποτελεί σημαντική παράμετρο για αυτούς. Εξάλλου, η έρευνά μας υποδεικνύει ότι το τελικό αποτέλεσμα στα παιχνίδια εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, εκτός από την επεξεργαστική ισχύ του υπολογιστή. Έτσι, οι παίκτες θα χρησιμοποιήσουν κάθε δυνατότητα και ευκαιρία για να είναι οι καλύτεροι σε αυτό που κάνουν», αναφέρει η Marina Titova, Vice-President, Consumer Product Marketing της Kaspersky.

Η πλήρης έκθεση είναι διαθέσιμη μέσω αυτού του συνδέσμου.

Προκειμένου να διατηρηθεί το υψηλό επίπεδο απόδοσης και ασφάλειας του συστήματος, η Kaspersky συνιστά τα εξής:

  • Μια ισχυρή, αξιόπιστη λύση ασφαλείας θα σας βοηθήσει πολύ, ειδικά αν δεν επιβραδύνει τον υπολογιστή σας ενώ παίζετε. Αλλά ταυτόχρονα θα σας προστατεύσει από κάθε πιθανή απειλή στον κυβερνοχώρο.
  • Είναι ασφαλέστερο να αγοράζετε παιχνίδια μόνο από επίσημους ιστότοπους και να περιμένετε για την περίοδο των εκπτώσεων, οι οποίες πραγματοποιούνται τακτικά, ώστε να μην μένετε άπραγοι για μεγάλο διάστημα.
  • Προσπαθήστε να αποφύγετε να αγοράζετε το πρώτο πράγμα που εμφανίζεται μπροστά σας. Ακόμη και κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών εκπτώσεων του Steam, πριν αγοράσετε τίτλους λιγότερο γνωστούς, διαβάστε τις κριτικές. Αν κάτι μοιάζει σαν απίστευτη προσφορά, μάλλον είναι και ο κόσμος θα το διαπιστώσει.
  • Δώστε προσοχή στις εκστρατείες phishing και μη αναγνωρίσιμους gamers. Είναι καλό να ελέγξετε ξανά τον ιστότοπο στον οποίο ανακατευθύνεστε μέσω του συνδέσμου ενός email και της επέκτασης ενός αρχείου που πρόκειται να ανοίξετε.
  • Οι αξιόπιστες λύσεις ασφαλείας μπορούν να υποστηρίξουν συγκεκριμένες λειτουργίες που έχουν δημιουργηθεί για gamers. Για παράδειγμα, οι λειτουργίες “Gaming”  και “Do not Disturb” στις νέες λύσεις ασφαλείας της Kaspersky ενεργοποιούνται αυτόματα ενώ οι χρήστες παίζουν, παρακολουθούν ταινίες ή πραγματοποιούν βιντεοκλήσεις και μετά απενεργοποιούνται όταν τελειώσουν. Όταν χρησιμοποιούνται εφαρμογές που προορίζονται για εργασία, μελέτη ή παιχνίδι, η σχετική λειτουργία ενεργοποιείται μόνη της, αποκρύπτοντας tasks και ειδοποιήσεις. Οι χρήστες λαμβάνουν κρίσιμες ειδοποιήσεις ασφαλείας μόνο όταν απαιτείται η προσοχή τους.

Στην έκθεση της η Kaspersky όρισε τις ακόλουθες κατηγορίες παικτών:

  • eSports Pros
    Βλέπουν την απόδοση στο παιχνίδι ως εξαιρετικά ή πολύ σημαντική. Έχουν λάβει μέρος σε τουρνουά τουλάχιστον μία φορά τα τελευταία δύο χρόνια και το gaming είναι πηγή εσόδων για αυτούς.
  • eSports Amateurs
    Έχουν λάβει μέρος σε τουρνουά τουλάχιστον μία φορά τα τελευταία δύο χρόνια και τους αρέσει να συμμετέχουν σε τουρνουά και διαγωνισμούς. Ωστόσο, ΔΕΝ αναζητούν ευκαιρίες για να κερδίσουν χρήματα από το gaming.
  • Hardcore Gamers
    Παίζουν τουλάχιστον 20 ώρες την εβδομάδα.
  • Gadget Gamers
    Επενδύουν ένα υψηλό ή πολύ υψηλό χρηματικό ποσό για να βελτιώσουν τις επιδόσεις τους στο παιχνίδι (hardware / training/ διατροφή κ.λπ.).
  • Gaming Influencers
    Κάνουν stream τουλάχιστον μία φορά τον μήνα και διαθέτουν τουλάχιστον 1.000 ακόλουθους.
  • Top Gaming Influencers
    Κάνουν streaming τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα και έχουν τουλάχιστον 10.000 ακόλουθους.
close menu