Security - Cybersecurity

Απαιτείται διπλάσιος αριθμός εργαζόμενων στην κυβερνοασφάλεια

Ένας στους δύο επαγγελματίες στην κυβερνοασφάλεια δεν ήταν σε θέση να αναγνωρίσει τη χρησιμότητα της ακαδημαϊκής του εκπαίδευσης στο εργασιακό περιβάλλον

Όπως καταδεικνύει νέα παγκόσμια έρευνα της Kaspersky, πάρα την έλλειψη προσωπικού στον τομέα της κυβερνοασφάλειας, οι εργαζόμενοι στον τομέα της ασφάλειας πληροφοριών (InfoSec) αμφιβάλουν για τη χρησιμότητα της ακαδημαϊκής τους εκπαίδευσης.

Η έρευνα αποκάλυψε ότι ένας στους δύο επαγγελματίες στην κυβερνοασφάλεια δεν ήταν σε θέση να αναγνωρίσει τη χρησιμότητα της ακαδημαϊκής του εκπαίδευσης στο εργασιακό περιβάλλον. Ως αποτέλεσμα, οι επαγγελματίες του κλάδου αναγκάζονται να συμμετάσχουν σε μετεκπαιδεύσεις ή σεμινάρια για να αντιμετωπίσουν το διαρκώς εξελισσόμενο τοπίο απειλών και να συμβαδίζουν με τις εξελίξεις στον κλάδο.

Σύμφωνα με τον ISC2, κορυφαίο οργανισμό παγκοσμίως στον τομέα της κυβερνοασφάλειας, το υπάρχον εργατικό δυναμικό πρέπει να διπλασιαστεί σε σχέση με αυτό που ισχύει σήμερα ώστε να υποστηριχτεί η παγκόσμια οικονομία.

Για να εξηγήσει τα βαθύτερα αίτια των μειωμένων δεξιοτήτων στον τομέα της κυβερνοασφάλειας αλλά και της ταυτόχρονης έλλειψης εξειδικευμένου προσωπικού στο τομέα InfoSec, η Kaspersky παρουσίασε παγκόσμια μελέτη που εξετάζει προσεκτικά τη σημασία του ακαδημαϊκού υπόβαθρου στην πορεία καριέρας των εργαζομένων στο κλάδο της κυβερνοασφάλειας.

Πολλοί InfoSec επαγγελματίες επισημαίνουν ότι το εκπαιδευτικό σύστημα είναι αποκομμένο από την αγορά εργασίας. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να δυσκολεύει η εφαρμογή των ακαδημαϊκών δεξιοτήτων σε περιβάλλοντα εργασίας, καθώς οι εργαζόμενοι πιστεύουν ότι οι γνώσεις που αποκτούν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση ήταν κάπως (14%), ελάχιστα (13%) χρήσιμες ή καθόλου χρήσιμες (24%) όταν πρόκειται για την εκπλήρωση των εργασιακών τους καθηκόντων.

Λιγότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες δήλωσαν ότι το πρόγραμμα του κολεγίου ή του πανεπιστημίου τους προσέφερε πρακτική εμπειρία σε πραγματικά σενάρια απειλών: το 23% «συμφώνησε απόλυτα» με αυτή τη δήλωση και το 26% «συμφώνησε κάπως». Επιπλέον, η πρόσβαση στις πιο πρόσφατες τεχνολογίες και εξοπλισμό και η ποιότητα της πρακτικής άσκησης αναδείχθηκαν ως οι πιο αδύναμες πτυχές της εκπαίδευσης στον τομέα της κυβερνοασφάλειας για τις περισσότερες περιοχές

close menu