Άρθρο του Θοδωρή Καπράλου, Προέδρου του Εμπορικού Συλλόγου Πειραιώς / Γεν. Γραμματέα Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας
Ο Πειραιάς εισέρχεται σε μια νέα εποχή εξωστρέφειας και καινοτομίας. Δεν ακολουθεί τις εξελίξεις, τις διαμορφώνει. Και ο Εμπορικός Σύλλογος Πειραιώς θα συνεχίσει να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή, με σχέδιο, γνώση και αποφασιστικότητα αναφέρει σε άρθρο του στο περιοδικό Smart Cities ο Θοδωρής Καπράλος, Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Πειραιώς / Γεν. Γραμματέας Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας
Διαβάστε αναλυτικά το άρθρο:
Ο Πειραιάς αλλάζει εποχή. Δεν είναι πια απλώς ο μεγαλύτερος λιμένας της χώρας, αλλά ένας σύγχρονος, ζωντανός οργανισμός που ενώνει εμπόριο, τουρισμό και πολιτισμό σε μια κοινή αναπτυξιακή πορεία. Από διαμετακομιστικός σταθμός, μετατρέπεται σε αυτόφωτη πόλη που εμπνέει, φιλοξενεί και προσελκύει επενδύσεις.
Η νέα ταυτότητα του Πειραιά διαμορφώνεται μέσα από μια συντονισμένη στρατηγική αναγέννησης. Η Δημοτική Αρχή, με το πρόγραμμα Destination Piraeus, επιχειρεί κάτι πολύ περισσότερο από μια εκστρατεία προβολής. Αναδεικνύει την πόλη ως αυθεντική εμπειρία που αποτυπώνεται στα ίχνη της ιστορίας, στη γαστρονομία, στην εμπορική ζωντάνια και στον ανθρώπινο χαρακτήρα των κατοίκων της.
Ο Πειραιάς κατακτά πλέον τη θέση του ως βασικός κόμβος της μεσογειακής κρουαζιέρας. Χιλιάδες επισκέπτες δεν περιορίζονται στο να περνούν από την πόλη, αλλά επιλέγουν να τη ζήσουν. Αυτό το στοίχημα κερδίζεται μέρα με τη μέρα.
Στην προσπάθεια αυτή, ο Εμπορικός Σύλλογος Πειραιώς παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο. Με όραμα και στρατηγικές συνεργασίες, συνδέει την τοπική αγορά με τον τουρισμό, δίνοντας νέα πνοή στην πειραϊκή οικονομία.
Η δημιουργία της ψηφιακής πλατφόρμας «Piraeus City Market» αποτέλεσε την αρχή. Ένας έξυπνος χάρτης που φέρνει τον επισκέπτη κοντά στα καταστήματα και στις εμπειρίες της πόλης. Ακολούθησε το «Piraeus Virtual Market», το οποίο συνδυάζει το φυσικό και το ψηφιακό περιβάλλον, προσφέροντας μια καινοτόμο εμπειρία αγορών.
Με την υπηρεσία Tax Free Shopping, ενισχύονται οι συναλλαγές με τουρίστες εκτός Ε.Ε., ενώ το πρόγραμμα «Piraeus Friendly Store» καθιερώνει νέα πρότυπα φιλοξενίας, μετατρέποντας τα καταστήματα σε πρεσβευτές της πειραϊκής κουλτούρας.
Η συνεργασία με την Ένωση Ξενοδόχων Αττικής και τον Σύνδεσμο Εταιρειών Βραχυχρόνιας Μίσθωσης (STAMA) συνδέει τη διαμονή με την τοπική αγορά, δημιουργώντας ένα ολοκληρωμένο πλέγμα εμπειρίας, κατανάλωσης και ανάπτυξης.
Ο Πειραιάς εισέρχεται σε μια νέα εποχή εξωστρέφειας και καινοτομίας. Δεν ακολουθεί τις εξελίξεις, τις διαμορφώνει. Και ο Εμπορικός Σύλλογος Πειραιώς θα συνεχίσει να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή, με σχέδιο, γνώση και αποφασιστικότητα, για να οδηγήσει την πόλη εκεί όπου πραγματικά της αξίζει.