Τεχνολογίες

Τα McDonalds μπαίνουν στο Metaverse

Τα McDonalds ετοιμάζουν την είσοδο τους στο Metaverse ύστερα από σειρά εμπορικών αιτημάτων στις αμερικανικές αρχές, προκειμένου να ξεκινήσουν την δημιουργία ψηφιακών καταστημάτων.

Η αλυσίδα γρήγορου φαγητού, με αυτό τον τρόπο, εντάσσεται στη μακρά λίστα των επιχειρήσεων, οι οποίες επιθυμούν να αποτελέσουν τμήμα της τρίτης γενιάς ίντερνετ (Web 3.0), το οποίο περιλαμβάνει και την εικονική πραγματικότητα.

Η εταιρεία, συγκεκριμένα, υπέβαλε 10 διαφορετικές εμπορικές αιτήσεις στην Υπηρεσία Εμπορίου και Πατέντας των ΗΠΑ, καλύπτοντας τόσο τα καταστήματα McDonald’s όσο και τα καταστήματα McCafe.

Μεταξύ άλλων, τα αιτήματα αφορούν:

  • ψηφιακά προϊόντα τροφίμων και μη αλκοολούχων ποτών
  • NFTs
  • ψηφιακό κατάστημα με δυνατότητα κατ’ οίκον παράδοσης των προϊόντων
  • ψηφιακές υπηρεσίες διασκέδασης

Όλα τα παραπάνω, σύμφωνα με το σκεπτικό της εταιρείας, θα προστατεύσουν τα πνευματικά δικαιώματα των McDonald’s στο metaverse, έχοντας τη δυνατότητα πώλησης λαχταριστών μπέργκερ τόσο στον ψηφιακό όσο και στον πραγματικό κόσμο.

Υπενθυμίζεται ότι αντίστοιχες κινήσεις έχουν δρομολογήσει κι άλλες εταιρείες – κολοσσοί, όπως η Nike, η Gucci, η Microsoft και η Crocs.

close menu