Χρηματοδοτήσεις

Πώς η Beat έχασε τη «μάχη»… της πιάτσας σε Ελλάδα, Λατινική Αμερική

Οριστικά έχουν περάσει τα χρόνια της αθωότητας για τη διαδικτυακή εφαρμογή κλήσης ταξί Beat, όπως έχει μετονομαστεί από το 2017 η Taxibeat, που είχε φέρει επανάσταση στις μετακινήσεις με ταξί. Ανάμεσα στο καλοκαίρι του 2010, οπότε ο Νίκος Δρανδάκης συνέλαβε την ιδέα της δημιουργίας ενός app κλήσης ταξί από το κινητό και στο σήμερα, μεσολαβεί ένα δυσθεώρητο χάσμα.

Το απόγευμα της περασμένης Τρίτης η Beat, που ανήκει στον γερμανικό όμιλο Free Now με μετόχους την BMW Group και τη Mercedes-Benz Mobility, έκανε γνωστό ότι παύει να δραστηριοποιείται στη Λατινική Αμερική και συγκεκριμένα σε Μεξικό, Κολομβία, Αργεντινή, Περού και Χιλή, όπου ο αριθμός των εγγεγραμμένων οδηγών ξεπερνούσε τις 700.000. Στη συγκεκριμένη, αρχικώς πολλά υποσχόμενη, αγορά είχε περιοριστεί η λειτουργία της Beat που, μέχρι να αντικατασταθεί τον περασμένο Οκτώβριο από την εφαρμογή της Free Now, ήταν διαθέσιμη και στην Ελλάδα. Το Ρίο ντε Τζανέιρο, το Σάο Πάολο και η Πόλη του Μεξικού υπήρξαν από τους πρώτους διεθνείς προορισμούς το 2013, της ελληνικών, τότε, συμφερόντων Beat. Ακολούθησαν το 2014 το Περού, το 2017 η Χιλή, το 2018 η Κολομβία, το 2019 το Μεξικό και τον Νοέμβριο της ίδιας χρονιάς η Αργεντινή. Στο Μπουένος Αϊρες, μέσα σε λιγότερο από τρία χρόνια, η Beat απέκτησε 130.000 οδηγούς και εμφάνισε έσοδα της τάξεως των 4 δισ. ευρώ.

H διεθνοποίηση της πρώην Taxibeat, σε συνδυασμό με τις ισχυρές προοπτικές ανάπτυξης της αγοράς… διαβάστε τη συνέχεια ΕΔΩ

close menu