Παπαγάλλος

ΠΑΠΑ-ΓΑ(Λ)ΛΟΣ: Αποσυρόμεθα για την θερινή μας ανάπαυση αφήνοντας πλείστα όσα ΑϊΣι(x)Τήρικα ερωτηματικά, αμφιβολίες και “τροχειοδει(η)κτικές” προς πάσαν κατεύθυνσιν

Η άνω φωτό δεν αφορά σε ιταλική, γαλλική,
ισπανική ή πορτογαλική περιοχή.
Είναι η συνοικία “Βαπόρια”
με τον εξαίρετο ναό του Αγίου Νικολάου,
στην Ερμούπολη της Σύρου.

Ημέρα δεύτερη του Αυγούστου και καταλήγουμε ξανά
εκεί όπου πιστέψαμε ότι θα ολοκληρώναμε
την πρώτη περίοδο του 2018.

Σήμερα αγαπητό μας audience
λήγει η επιφυλακή των παπα-γα(λ)λακίων υπηρεσίας,
τα οποία και αυτά αποσύρονται,
μαζί με όλο team της Teamworks,
για τις θερινές διακοπές.

Και αρχίζουμε με τα θερμά μας συγχρητήρια στα καρντάσια,
που «έλειωσαν» τα ελβετικά τυράκια [ και τις αλβανικές «μιτζήθρες» ]
στην «μαρμίτα» της Βασιλείας χθες.

Τα χαρήκαμε τα καρντάσια, να περάσουν στις επόμενες φάσεις.
Αλλωστε ποιός δεν θέλει να βλέπει καλό ελληνικό ποδόσφαιρο και
να έχουμε ένα καλό Ελληνικό Πρωτάθλημα [ όοοοοποτε αρχίσει ]
με δύο φαβορί [ ΑΕΚ και ΠΑΟΚ ] και ένα καλό αουτσάϊντερ,
πορφανώς τον ένα, τον μεγάλο και τον μοναδικό Ολυμπιακό.

Και συνεχίζουμε αρχικά με την ατυχέστατη
[ Είδατε? Δεν το χοντραίνουμε . . . ] παρέμβαση
της ΓΓ Πολιτικής Προστασίας για την πορεία του έργου «112»,
στην οποία γράφτηκαν σκόπιμες, κατά την άποψή μας, ανακρίβειες και
μάλιστα με ελλιπή στοιχεία,
που όχι μόνο απέδιδαν ευθύνες εκεί που δεν υπήρχαν,
αλλά δημιουργούσαν εντελώς λανθασμένες εντυπώσεις.

Χθες καταγράψαμε τις πιο ουσιώδεις,
πάντα κατά την άποψη μας,
«ανακρίβειες» και σήμερα κλείνουμε
[ και ζητάμε θερμά από τα συντρόφια τους συριζαίους
να μην επανέλθουν στο θέμα, γιατί θα τα στεναχωρήσουμε ]
με την υπόμνηση ότι το «112» ΔΕΝ είναι έργο
της ΓΓ Πολιτικής Προστασίας,
αλλά της Ελληνικής Αστυνομίας,
η οποία ήταν και είναι ο Φορέας του έργου.

Καταλαβαίνουμε την εξαιρετικά δυσχερή και δυσμενή θέση
του επικεφαλής της ΓΓ Πολιτικής Προστασίας,
αλλά τα του [Ψηφιακού] Καίσαρος τω Καίσαρι.

Από την πλευρά μας κλείνουμε το θέμα εδώ και
όταν με το καλό επανακάμψει
ο ένας και μοναδικός παπα-γά(λ)λος
περιμένουμε το επιμύθιον
της ψηφιακής διάστασης των πυρκαγιών,
καθώς έχουμε μπροστά μας και τον Αύγουστο
με στατιστικό αρνητικό ρεκόρ πυρκαγιών.

Και πώς να μην είναι αρνητικό όταν,
εκ των γεγονότων αποδείχθηκε,
ότι οι αστυνομικοί για να συντονιστούν στις πυρκαγιές,
μιλώντας στα προσωπικά τους κινητά τηλέφωνα,
καθώς όπως κατάγγειλε
ο Γενικός Γραμματέας των Ειδικών φρουρών Στράτος Μαυροειδάκος,
για το μοιραίο απόγευμα και βράδυ της 23ης Ιουλίου
το άρτι παραλειφθέν υπερσύγχρονο σύστημα της εταιρείας Sepura,
που βασίζεται η ασύρματη επικοινωνία της της ομάδας ΔΙΑΣ,
δεν λειτουργούσε.

Το γεγονός, που καταγγέλθηκε στον ΑΝΤ1 είναι εξαιρετικά σοβαρό,
καθώς το σύστημα αυτό δίνει τη δυνατότητα στους Επιτελείς,
που βρίσκονται στο κέντρο επιχειρήσεων,
να βλέπουν, που ακριβώς βρίσκεται στην Αττική κάθε περιπολικό,
να έχουν πλήρη και σαφή εικόνα των αστυνομικών δυνάμεων και
φυσικά να επικοινωνούν με όλους τους επιχειρούντες.

Αυτά ακούστε τα ΕΔΩ στην σχετική τηλεοπτική αναφορά από τον ΑΝΤ1

Κλείνουμε [ προς το παρόν ] τις συνεχείς αναφορές μας
για τα ψηφιακά και τεχνολογικά «κενά»,
που αποδείχθηκαν ότι είναι όχι μόνο πάρα πολλά,
αλλά και ότι οι ηγεσίες των Σωμάτων Ασφαλείας και
η πολιτική ηγεσία της Προστασίας του πολίτη
«δεν τόχουν» το ψηφιακό.

Και όχι μόνο «δεν τόχουν»,
αλλά και θελουν να το καταλάβουν,
γιατί αν το καταλάβαιναν
«θα το είχαν» από καιρό.
Και όχι μετά από 100 νεκρούς
στο Μάτι και στην Μάνδρα.

Απλόν και σαφές και δυστυχώς αποδεδειγμένο
με νεκρούς, τραυματίες και οικονομικές απώλειες
πολλών δεκάδων δισ. ευρώ.

Και βεβαίως οι Εισαγγελείς και οι Δικαστές,
που θα δικάσουν τις υποθέσεις
[ αναμένονται μηνύσεις και αγωγές κατά χιλιάδες ]
θα καταλογίσουν τις ευθύνες φυσικά συνυπολογίζοντας και
τα ελαφρυντικά των ακραίων καιρικών συνθηκών,
που δεν πρέπει να ξεχνάμε.

Αλλά συνεχίζουμε . . .

Αναφέροντας για μία ακόμη φορά
τον «αυτοκτονικό ιδεασμό» των Τραπεζών,
που θέλουν να πουλήσουν «μπιρ παρά»
το πρώτο σε τηλεθέαση τηλεοπτικό κανάλι της χώρας,
που είναι το Mega.

Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία το Mega ήρθε
[ για μία ακόμη φορά ] πρώτο τη Δευτέρα 30 Ιουλίου
στις ηλικίες 15-44, με τηλεθέαση 16,3%
με δεύτερο τον Alpha με 13,4% και
τρίτο το Star με 11,5%.

Ο ΣΚΑΪ υποχώρησε στο 10,4% ενώ ο ΑΝΤ1 είχε μερίδιο 10,1%.
Το Epsilon είχε τηλεθέαση 4,7%, η ΕΡΤ1 2,4% και η ΕΡΤ2  ποσοστό 0,7%.

Και όμως οι Τράπεζες αντί να του διασφαλίσουν
άδεια πληρώνοντάς της από τα κέρδη του
[ Μην ξεχνάτε ότι το Mega, αν και κλειστό
έχει . . . έσοδα από διαφημίσεις ] την αξία
της άδειας πανελλαδικής εμβέλειας και
μετά να το μοσχοπουλήσουν,
αποφάσισαν να το . . . κλείσουν και
να πουλήσουν τα «κομμάτια» του.

Όταν σας λέμε για «αυτοκτονικό ιδεασμό» να μας πιστεύετε.

Οι Τραπεζίτες θα ακολουθήσουν
τον δρόμο της ειδικής εκκαθάρισης της εταιρείας,
στους λογαριασμούς της οποίας βρίσκονται δεσμευμένα 55 εκατ. ευρώ.

Θα ακολουθήσει ο πλειστηριασμός για το σήμα του Mega και
την πολύτιμη και [ πραγματικά «χρυσοφόρο» ] ταινιοθήκη του,
αν και λέγεται πως οι Τράπεζες βλέπουν τώρα και την ενοικίασή της.

Και αναφέρουμε . . .

Κάτι που διέλαθε της προσοχής των πολλών και των περισσοτέρων,
που εσχάτως έχουν χαλαρώσει [ ίσως και σκοπίμως ]
την εμβέλεια των ραντάρ τους.

Και η συγκεκριμένη αναφορά αφορά στο έργο
της ηλεκτρονικής παρακολούθησης των κυκλοφοριών  των εφημερίδων,
το οποίο θα πλησιάσει τα 14 εκατ. ευρώ.

Ακούγονται πολλά και διάφορα
για την σκοπιμότητα και την αξία του έργου,
καθώς γίνεται σύγκριση με τα 25 εκατ. ευρώ,
που είχε διαθέσει το Δημόσιο για την Πυρόσβεση,
που και αυτή πάει στο ΠΔΕ.

Εχουν αρχίσει κάποιες διερευνητικές προσεγγίσεις για «να μην γίνει το έργο», και «ας υποχρεωθούν οι εκδοτικές εταιρείες και οι εταιρείες διανομής Τύπου να το κάνουν», όμως φανταστείτε «τι συμφέροντα παίζονται από την στιγμή που το έργο δεν το έκαναν τα Πρακτορεία όταν υπήρχαν τα χρήματα και οι κυκλοφορίες ήταν υψηλές;», αναρωτηθείτε, λένε, «Ποιούς εξυπηρετούν τα «καπέλα»;Εκδότες και διαφημιστές?». Ακούγονται επίσης επιχειρήματα ότι «Αν δεν είναι αξιόπιστες κυκλοφορίες, πως θα διανέμεται και θα κατανέμεται η διαφημιστική δαπάνη, ιδιωτική και δημόσια;» Βέβαια οι κυκλοφορίες των εντύπων Μέσων Ενημέρωσης και οι δαπάνες της Πυρόσβεσης δεν σχετίζονται με τα «μαύρα» της Διαφήμισης και του Τύπου, αλλά μερικοί «ψάχνουν αφορμές και αιτίες για να «τζάσουν» το έργο του barcode».

Αυτά τα έσχατα και τελευταία για την πρώτη χρονική περίοδο του 2018 και σήμερα αποσυρόμαστε και εμείς, τα παπα-γα(λ)λάκια επιφυλακής, ελπίζοντας ότι ο Αύγουστος θα περάσει ομαλά και ήσυχα. Γιατί . . . μην και έχουμε τα ίδια και χειρότερα, καθώς ο «μουντζούρης» άρχισε και κυκλοφορεί από χέρι σε χέρι και το παιχνίδι των «μουσικών [ κυβερνητικών ] καρεκλών» [ γνωστό στα νηπιαγωγεία, οι μεγαλύτερο θυμηθείτε το ΕΔΩ ] ξεκίνησε και αυτό.

Αγαπητοί αναγνώστες και
αξιαγάπητες αναγνώστριές μας
[ Δεν είστε λίγες. Πιστέψτε μας ]
σας ευχόμαστε «καλό καλοκαίρι» και
όλοι και όλες πίσω από Σεπτέμβρη
[ Εδώ μπορούμε και λέμε την κατάληξη «-μβρη» ],
που επανακάμπτουμε και εμείς δριμυτερότεροι.



 ΤΑ  ( ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ )  T I P S   Π Ρ Ι Ν  ΑΝΑΧΩΡΉΣΟΥΜΕ

Πριν από περίπου ένα χρόνο, η διοίκηση του ΟΓΑ (νυν ΟΠΕΚΑ),
σε συνεργασία με την UrbanAct, αποφάσισε να παρέμβει εικαστικά
στις προσόψεις του νέου Κέντρου Εξυπηρέτησης
δίνοντας χώρο έκφρασης σε νέους και πρωτοποριακούς καλλιτέχνες της πόλης.
Με την εθελοντική συμμετοχή των graffiti καλλιτεχνών Kez και Same84,
ο ΟΓΑ (νυν ΟΠΕΚΑ) παρέδωσε στην Αθήνα και στους παρεπιδημούντες,
ΕΔΩ τα εξαιρετικά γκράφιτι του τέως ΟΓΑ]
μια τοιχογραφία με θεματική τo αστικό τοπίο και τις ανθρώπινες σχέσεις.

Και μιά που μιλάμε για γκράφιτυ, δείτε πώς έγινε πραγματικότητα
η τεράστια προσωπογραφία του Ένιο Μορικόνε στη Λάρισα 
ΕΔΩ .
Ο Ιταλός συνθέτης αγναντεύει την πόλη από την οδό Μανωλάκη
Χρειάστηκαν 4 μέρες επίπονης δουλειάς, αλλά άξιζαν τον κόπο,
καθώς η τοιχογραφία είναι ένα παράδειγμα, πώς η street art
μπορεί να αναβαθμίσει το δημόσιο χώρο με χρώμα και έμπνευση.
Η τεραστίων διαστάσεων απεικόνιση του Ιταλού συνθέτη Ένιο Μορικόνε
από σπάνιο εξώφυλλο της δισκογραφικής τους συλλογής,
κοσμεί την πολυκατοικία που βρίσκεται στην οδό Μανωλάκη,
έναντι της υπόγειας ρωμαϊκής δεξαμενής του Διοκλητιανού,
και φιλοτεχνήθηκε από τους εικαστικούς
Αστέριο Λάσκαρη, Χρήστο Λάσκαρη και Δήμητρα Καλογήρου


Εχει φυσικά και τηλεπικοινωναική διάσταση
η αναφορά μας για τον Ενιο Μορικόνε

Είναι ο συνθέτης της μουσικής επένδυσης του έργου “Για μία χούφτα δολάρια”
[A Fistful Of Dollars ή ιταλιστί Per un pugno di dolari γυρισμένη το 1964].
Ναι, ναι ! Αυτή με το παλληκάρι [ τον Κλιντ Ηστγουντ ],
που του ρίχνουν έξη σφαίρες κατάκαρδα,
αλλά εκείνος σηκωνόταν συνέχεια και στο τέλος
έβγαλε την κρυμμένη σιδερόπλακα, κάτω από το πόντσο του,
στέλνοντας αδιάβαστους τους πιστολέρο που τον είχαν βάλει σημάδι.

ΕΔΩ η κινηματογραφική και
ΕΔΩ η συμφωνική εκδοση της επικής μουσικής του Μορικόνε
από την Εθνική Συμφωνική Ορχήστρα της Δανίας

Η ολική έκλειψη Σελήνης πάνω από την Αθήνα.
Το ιδιαίτερο φαινόμενο σε ένα time-lapse video
του Αλέξανδρου Μαραγκού. 
ΕΔΩ στο athensvoice.gr.
Η μεγαλύτερη σε διάρκεια ολική έκλειψη Σελήνης του 21ου αιώνα
καθήλωσε εκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο,
που έσπευσαν να παρατηρήσουν το ιδιαίτερο φαινόμενο.
Ο φωτογράφος και σκηνοθέτης Αλέξανδρος Μαραγκός
αποθανάτισε τις στιγμές στο time-lapse video
με τίτλο «From Totality to Normality».

και . . .

ΕΔΩ η ξεχασμένη καλοκαιρινή Ελλάδα του Πάτρικ Λη Φέρμορ

Σας ευχαριστούμε για την υπομονή σας

close menu