Τηλεπικοινωνίες

NOVA: Πανελλαδική κατάρρευση του δικτύου της. Χρόνια και δισεπίλυτα τα προβλήματα

Τα γνωστά προβλήματα του ενοποιημένου δικτύου της Forthnet, Wind και τώρα NOVA βγήκαν στην επιφάνεια, χωρίς πλέον να μπορούν να καλυφθούν, με την πανελλαδική κατάρρευση που συνέβη χθες Κυριακή και ακόμη δεν έχει καταστεί δυνατόν να αποκατασταθούν.

Η NOVA προσπάθησε να καλύψει την προαλειφόμενη εδώ και καιρό δυσμενή εξέλιξη στο δίκτυό της με ανακοίνωση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που ανάφερε ότι «Ενημερώνουμε τους συνδρομητές κινητής ότι τυχόν αδυναμία λήψης κλήσεων και SMS από δίκτυα τρίτων είναι προσωρινή και καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για την άμεση επαναφορά των υπηρεσιών. Ζητάμε συγγνώμη για την όποια αναστάτωση!».

Παρά την νέα αισιόδοξη ανακοίνωση τα προβλήματα του δικτύου σταθερής και κινητής της NOVA, με έμφαση στις ευρυζωνικές υπηρεσίες είναι πάρα πολλά ειδικά στην περιοχή Αττικής. Αυτά δεν μπορούν πλέον να καλυφθούν από αισιόδοξες ανακοινώσεις τύπου, συνεντεύξεις που παρουσιάζουν μία «ανθηρή» εικόνα, η οποία πόρρω απέχει από την πραγματικότητα. Οι συνδρομητές της NOVA είναι γνώστες των καθημερινών διακοπών στις ευρυζωνικές συνδέσεις, που παρά τις φιλότιμες προσπάθειες των τεχνικών, έχουν γίνει αφορμή για ειρωνικά αλλά και εξοργισμένα σχόλια στο διαδίκτυο.

Είναι γεγονός ότι υπάρχουν καθυστερήσεις στην υλοποίηση των επενδύσεων σε οπτικές ίνες και οι δικαιολογίες που αποδίδονται σε συνεργεία τρίτων δεν μπορούν πλέον να χαρακτηριστούν σοβαρά και αληθή. Μία απάντηση της εταιρείας για το ποσοστό υλοποίησης στα δίκτυα οπτικών ινών ανά περιοχή στο Λεκανοπέδιο και το πότε αυτά θα ολοκληρωθούν. Αυτή η στάση θα ήταν μία ένδειξη σεβασμού τόσο απέναντι στους χρήστες, οι οποίοι μόνο νουθεσίες και υποσχέσεις ακούν από την στιγμή που έγινε η συγχώνευση Forthnet και WIND, αλλά και προς την πολιτεία η οποία αναθέτει στη NOVA σημαντικά έργα πληροφορικής αξία εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ.

Τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η NOVA στα δίκτυά της είναι γνωστά στους παροικούντες. Η επίλυσή τους απαιτεί χρόνο, σχέδιο, προγραμματισμό και σοβαρότητα και όχι επικοινωνιακούς χειρισμούς στους οποίους επιδίδεται η Διοίκησή της εταιρείας με όχι μεγάλη επιτυχία.

Χαρακτηριστική της πολιτικής του «επικοινωνιακού φαίνεσθαι» είναι το γεγονός ότι η Nova αναγκάστηκε δύο φορές, μέσα σε λιγότερο από έναν μήνα από τον περασμένο Σεπτέμβριο, να τροποποιήσει τη διαφημιστική της επικοινωνία μετά από απόφαση του Συμβουλίου Επικοινωνίας και Ελέγχου. Ο ισχυρισμός της ελληνικής θυγατρικής του ομίλου United ότι είναι «ο ταχύτερα αναπτυσσόμενος πάροχος κινητής» στη χώρα μας, όπως αυτοπροσδιορίστηκε στην επικοινωνιακή της καμπάνια, προκάλεσε την άμεση αντίδραση της Cosmote και της Vodafone, οι οποίες έστειλαν για τα περαιτέρω την NOVA στο αρμόδιο Συμβούλιο.

Μπορεί η NOVA να επικαλείται τα αποτελέσματα της ανεξάρτητης εταιρείας Open Signal για την ποιότητα των υπηρεσιών της, όμως πάνω από την Open Signal για εμάς μετράει η καθημερινότητα, οι συνδρομητές, η άποψή τους και οι συχνές διακοπές στις ευρυζωνικές υπηρεσίες της.

Ευχόμαστε στους συνδρομητές της εταιρείας υπομονή και ψυχική αντοχή.

ΓΙΑΝΝΗΣ ΧΑΛΑΒΑΖΗΣ

TAGS:

close menu