Media

H νέα ψηφιακή καμπάνια της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος ‘Καλύτερα να γνωρίζεις, παρά να νομίζεις’ από τη V+O GREECE

Η V+O Greece, για μία ακόμη χρονιά, σχεδίασε και υλοποίησε τη νέα καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος [ΕΑΕΕ] με τίτλο «Καλύτερα να γνωρίζεις, παρά να νομίζεις».

Η V+O Communication, η Unlimited Creativity και η Curious Ahead, σχεδίασαν μια 360ο επικοινωνιακή στρατηγική και ανέπτυξαν μια digital εκπαιδευτική καμπάνια για την αξία της ασφάλισης.

Με άξονα τη διαχρονική επιδίωξη της ΕΑΕΕ να παρέχει ουσιαστική ενημέρωση και καθοδήγηση στους πολίτες, η καμπάνια που σχεδίασαν και υλοποίησαν οι τρεις εταιρείες της V+O ανταποκρίνεται σε καθημερινές σκέψεις και βασικούς προβληματισμούς των πολιτών, επιδιώκοντας να απαντηθούν σημαντικά ερωτήματα με αμεσότητα και σαφήνεια.

Ειδικότερα, η V+O Communication σε συνεργασία με την ΕΑΕΕ όρισε τη μηνυματική περιοχή, και ανέλαβε το συνολικό συντονισμό του επικοινωνιακού περιεχομένου της καμπάνιας, η Unlimited Creativity ανέλαβε το σχεδιασμό του concept και των επικοινωνιακών υλικών σε όλο το φάσμα της καμπάνιας και η Curious Ahead σχεδίασε και ανέπτυξε το διαδραστικό landing page iknowinsurance.gr στο οποίο φιλοξενείται η καμπάνια, ενώ παράλληλα, είναι υπεύθυνη για την προώθηση της καμπάνιας και τη διαχείριση όλου του προγράμματος Performance Marketing, με στοχευμένες digital Media ενέργειες.

Η καμπάνια «Καλύτερα να γνωρίζεις, παρά να νομίζεις» αποτελείται από 6 εκπαιδευτικά βίντεο τα οποία με σύγχρονο, απλό και κατανοητό τρόπο ενημερώνουν και εκπαιδεύουν για τη λειτουργία και την αξιοπιστία της ασφαλιστικής αγοράς. Με απλά επιχειρήματα και ακολουθώντας τη λογική «μύθοι και αλήθειες», οι πρωταγωνιστές των βίντεο ξεδιαλύνουν πιθανές αμφιβολίες και καταθέτουν γνώση, ώστε οι πολίτες «καλύτερα να γνωρίζουν, παρά να νομίζουν».

close menu