Επιχειρήσεις

Black Friday 2022: 22% μεγαλύτερος τζίρος και αύξηση παραγγελιών στο GLAMI.gr

Στο πρώτο Black Friday στη μετά-Covid εποχή, οι Έλληνες καταναλωτές στράφηκαν περισσότερο από ποτέ στο online fashion shopping, σύμφωνα με τα στοιχεία που κατέγραψε η πλατφόρμα αναζήτησης μόδας, GLAMI. Ποια ήταν τα προϊόντα που σημείωσαν τις περισσότερες πωλήσεις και ποια αναζητήθηκαν περισσότερο στο GLAMI.gr; Τα αποτελέσματα καθιστούν σαφές το γεγονός πως η εξωστρέφεια στο ντύσιμο έχει επανέλθει, ως φυσικό επακόλουθο της «επιστροφής» στην κανονικότητα μετά την πανδημία.

Σύγκριση του Black Friday 2022 με το αντίστοιχο του 2021

* 25-27.11.2022 Vs 26-28.11.2021

  • Παρά την ενεργειακή κρίση και τη γενικευμένη ανησυχία όσον αφορά στις δαπάνες, η Μέση Αξία Παραγγελίας (AOV – Average Order Value) αυξήθηκε κατά 6%, σε σύγκριση με το 2021.
  • Κατά τη διάρκεια του τριημέρου του Black Friday ο αριθμός των παραγγελιών που σημειώθηκαν μέσω του GLAMI.gr αυξήθηκε κατά +15% σε σύγκριση με το 2021.
  • Η αύξηση αυτή μεταφράζεται σε +22%, στον παραγόμενο τζίρο (GMV) των συνεργαζόμενων online καταστημάτων μόδας.
  • Τα clicks που έγιναν μέσα από το GLAMI προς τα συνεργαζόμενα e-shops αυξήθηκαν κατά +33%.

Ενόψει χειμώνα

Ποια items αναζήτησαν περισσότερο οι επισκέπτες του GLAMI.gr κατά τη διάρκεια του Black Friday; Στην κορυφή των αναζητήσεων βρέθηκαν φέτος τα μπουφάν σε αντίθεση με την προηγούμενη χρονιά που τα top searches αφορούσαν στα δερμάτινα jackets. Μεγάλο μερίδιο των επισκεπτών του GLAMI.gr ενδιαφέρθηκε για sneakers, με νεανικά brands και μοντέλα όπως τα Nike TN και Nike Air Force να βρίσκονται στην κορυφή της λίστας για 2η συνεχόμενη χρονιά. Βεβαίως, τα γυναικεία μποτάκια παραμένουν σταθερή αξία ανά τα χρόνια, αποτελώντας μία all time classic αναζήτηση του γυναικείου κοινού – όπως συνέβη και φέτος.

Τα εποχιακά trends επιστρέφουν!

Μπορεί τα sneakers να βρέθηκαν στην κορυφή όσον αφορά στις αναζητήσεις των χρηστών του GLAMI.gr ωστόσο οι τελικές επιλογές και αγορές των καταναλωτών έδειξαν ότι άλλα ήταν τα είδη που προτιμήθηκαν περισσότερο (*με βάση των αριθμό των clicks για την δεδομένη χρονική περίοδο).

Η επάνοδος των «εκτός σπιτιού» outfits, ως αποτέλεσμα της άρσης των μέτρων κατά της πανδημίας, αποδεικνύεται από το γεγονός ότι 7 στα 10 προϊόντα που πωλήθηκαν, κατά το τριήμερο του Black Friday, ήταν γυναικεία προϊόντα όπως μοκασίνια «made in Greece», από brands με ελληνική υπογραφή, φούστες και βραδινές τσάντες.

Μπορεί ο βαρύς χειμώνας να μην έχει φτάσει ακόμη στη χώρα μας, οι Ελληνίδες shoppers όμως προνόησαν δείχνοντας ιδιαίτερη αγάπη σε μπουφάν, πλεκτά και hoodies, τα οποία «κατέκτησαν» τη 2η, 4η-5η και 5η θέση αντίστοιχα, στις προτιμήσεις τους. Τέλος, τη λίστα με τα προϊόντα που κατέγραψαν τις περισσότερες πωλήσεις στο Black Friday συμπλήρωσαν τα λευκά sneakers, επιλογή πασπαρτού που πλέον κατέχει΄σημαντική «θέση» ακόμα και σε πιο επίσημες εμφανίσεις, γεγονός που τα καθιστά μία διαχρονική επιλογή τόσο για τη γυναικεία όσο και για την ανδρική γκαρνταρόμπα.

close menu