Τηλεπικοινωνίες

COSMOTE TELEKOM: Νέα εμπορική μάρκα, νέα εποχή δυνατοτήτων

Μια νέα εποχή για την τηλεπικοινωνιακή αγορά στην Ελλάδα, σηματοδοτεί η ένωση δυνάμεων της COSMOTE με τον παγκόσμιο κολοσσό TELEKOM. Μέσα από αυτή την ένωση, η ελληνική αγορά υποδέχεται μια νέα εμπορική μάρκα, την COSMOTE TELEKOM, που έρχεται να φέρει φρέσκο αέρα, παγκόσμια τεχνογνωσία και ακόμα πιο σύγχρονες υπηρεσίες για όλους.

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του νέου brand, έγινε φανερό πως αυτή η ένωση δυνάμεων δεν είναι απλώς αλλαγή λογοτύπου ή χρώματος. Είναι στρατηγική εξέλιξη που προσδίδει στην COSMOTE έναν πιο διεθνή χαρακτήρα, που της δίνει προβάδισμα έναντι του ανταγωνισμού. Σημειώνεται, ότι ο Όμιλος TELEKOM έχει παγκόσμια παρουσία και εντυπωσιακά νούμερα: εξυπηρετεί πάνω από 261 εκατ. πελάτες σε όλο τον κόσμο, ενώ απασχολεί περίπου 200.000 εργαζομένους. Η δυναμική του είναι ιδιαίτερα έντονη στις ΗΠΑ και την Ευρώπη — και φυσικά στην Ελλάδα, μέσω του ΟΤΕ.

«Με την ένταξή μας στο οικοσύστημα του παγκόσμιου brand TELEKOM, εδραιώνουμε τη θέση μας ως μέλος ενός παγκόσμιου τηλεπικοινωνιακού Ομίλου, με κυρίαρχη παρουσία στην Αμερική και την Ευρώπη, με μεγάλη δύναμη και οικονομίες κλίμακας. Παράλληλα, αποκτάμε διεθνές αποτύπωμα που δημιουργεί πρόσθετη αξία για τους πελάτες μας, τους ανθρώπους μας, αλλά και όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη, και μας διαφοροποιεί ακόμα περισσότερο από τον ανταγωνισμό.», σχολίασε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος Ομίλου ΟΤΕ, Κώστας Νεμπής.

Μέσα από την ένωση δυνάμεων, η COSMOTE θα αξιοποιήσει ακόμα περισσότερο την καινοτομία και την τεχνογνωσία της TELEKOM, ενισχύοντας την υπόσχεσή της προσφέρει ακόμα πιο προηγμένες, αξιόπιστες και ανταγωνιστικές υπηρεσίες, που θα βελτιώσουν την καθημερινότητα ιδιωτών και επιχειρήσεων, και θα ενισχύσουν τις προοπτικές ανάπτυξης της χώρας.

«Η στρατηγική απόφαση για ένωση των δύο brands σηματοδοτεί μια νέα εποχή δυνατοτήτων. Μέσα από την COSMOTE TELEKOM, θα μπορέσουμε να αξιοποιήσουμε ακόμα περισσότερο την τεχνογνωσία, τις καινοτομίες και τις διεθνείς συνεργασίες της TELEKOM και να υιοθετήσουμε ακόμα πιο προηγμένες λύσεις παγκόσμιας εμβέλειας. Στόχος μας δεν είναι μόνο να ανταποκριθούμε στις απαιτήσεις της ψηφιακής εποχής, αλλά να τις ξεπεράσουμε.», σημείωσε ο κ. Νεμπής.

«Συνδέουμε τον κόσμο σου»

Η νέα εμπορική μάρκα COSMOTE TELEKOM συνοδεύεται από την υπογραφή «Συνδέουμε τον κόσμο σου».

Η Λιάνα Μόσχου – Marketing Communications Strategy Director Ομίλου ΟΤΕ & ο Παναγιώτης Γαβριηλίδης – Chief Commercial Officer Consumer Segment Ομίλου ΟΤΕ

«Οι συνδέσεις είναι στο DNA μας. Με τις υποδομές μας FTTH και 5G, δημιουργούμε μια συνδεδεμένη Ελλάδα και φέρνουμε τους ανθρώπους πιο κοντά. Με τις προηγμένες λύσεις τεχνολογίας που προσφέρουμε, συνδέουμε τους πελάτες μας με τον ψηφιακό κόσμο και τις ευκαιρίες που προσφέρει. Με τις υπηρεσίες μας, συνδέουμε τα θέλω των πελατών μας με τις πραγματικές ανάγκες της καθημερινότητας. Με το σύνολο των δράσεών μας, συνδέουμε τη χώρα, την κοινωνία και την επιχειρηματικότητα, με το μέλλον. Αυτό ακριβώς έρχεται να αποτυπώσει το νέο μας tagline, “Συνδέουμε τον κόσμο σου”. Απευθυνόμαστε σε κάθε άνθρωπο, σε κάθε πελάτη ξεχωριστά, με την υπόσχεση να του προσφέρουμε ακόμα πιο ισχυρές συνδέσεις, που θα τον φέρουν πιο κοντά σε όποιον ή ό,τι έχει σημασία για εκείνον. Να είμαστε δίπλα του, για να συνδέσουμε τον κόσμο του, όποιος κι αν είναι αυτός.», σχολίασε ο Παναγιώτης Γαβριηλίδης, Chief Commercial Officer Consumer Segment Ομίλου ΟΤΕ. 

Η νέα υπογραφή συνδέεται άμεσα με το νέο όραμα της εταιρείας να εξελιχθεί από κορυφαίος τηλεπικοινωνιακός πάροχος στην Ελλάδα σήμερα, στον κορυφαίο ψηφιακό τηλεπικοινωνιακό πάροχο στην Ευρώπη, οδηγώντας παράλληλα και την Ελλάδα προς τις κορυφαίες θέσεις ψηφιακοποίησης στην Ευρώπη.

Η ένωση δυνάμεων των δύο μαρκών και η υπογραφή της COSMOTE TELEKOM «Συνδέουμε τον κόσμο σου», παρουσιάζεται στο τηλεοπτικό της spot. Μέσα από αυθεντικές ιστορίες και ανθρώπινα επιτεύγματα που μας έχουν σηκώσει όλους ψηλότερα, παρουσιάζεται η δύναμη της σύνδεσης. Η καμπάνια υπενθυμίζει σε όλους πως, όταν ενώνουμε τις δυνάμεις και τα όνειρά μας, όταν συνδεόμαστε, μπορούμε να καταφέρουμε περισσότερα, είτε σε προσωπικό, είτε σε συλλογικό επίπεδο.

Μαζί με τη νέα ταυτότητα, κάνει την εμφάνισή του και το χαρακτηριστικό χρώμα Magenta — σήμα κατατεθέν της TELEKOM.

Ένα χρώμα που δεν είναι απλώς μέρος της αισθητικής, αλλά της ίδιας της ταυτότητας του brand. Η ονομασία «Magenta» αξιοποιείται και στο portfolio των προϊόντων και υπηρεσιών της TELEKOM. Χάρη και στη μοναδική της ταυτότητα, η TELEKOM έχει αναγνωριστεί επανειλημμένα από τη μελέτη “Brand Finance Global 500” ως το πιο πολύτιμο brand τηλεπικοινωνιών στον κόσμο και ως το κορυφαίο brand στην Ευρώπη, με την τρέχουσα αξία του να ανέρχεται στα 85,3 δισεκατομμύρια δολάρια.

close menu