Ένα από τα μεγαλύτερα έργα ψηφιακού μετασχηματισμού στον τομέα της Υγείας, το Health Monitoring, αξιοποιεί η ΗΔΥΚΑ. Παρουσιάστηκε χτες παρουσία του υπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρη Παπαστεργίου, της αναπληρωτού υπουργού Υγείας Ειρήνης Αγαπηδάκη, της ηγεσίας της ΗΔΥΚΑ, στελεχών του έργου και του χώρου της Υγείας. Το έργο φιλοδοξεί να αξιοποιήσει τον τεράστιο όγκο δεδομένων που παράγεται καθημερινά από το […]