Τοπική Αυτοδιοίκηση

Μπακογιάννης: Έγιναν λάθη στο Μεγάλο Περίπατο – Θα το ξαναέκανα, διαφορετικά

. «Είναι δυνατόν να βγω εγώ και να πω ότι ο κόσμος δεν κατάλαβε το δικό μου μεγαλείο; Θα ήταν κωμικό, θα με έπαιρναν με τις πέτρες και θα είχαν και δίκιο» είπε ο κ. Μπακογιάννης

Στα λάθη της θητείας του αλλά και στις επικείμενες εκλογές του Οκτωβρίου αναφέρθηκε σε τηλεοπτική του συνέντευξη στην εκπομπή «Happy Day» του Alpha, ο δήμαρχος Αθηναίων, Κώστας Μπακογιάννης.

Ειδικότερα, αναφερόμενος στον Μεγάλο Περίπατο είπε χαρακτηριστικά: «Η περίφημη Πανεπιστημίου. Θα το ξαναέκανα, αλλά θα το έκανα διαφορετικά». «Είναι δυνατόν να βγω εγώ και να πω ότι ο κόσμος δεν κατάλαβε το δικό μου μεγαλείο; Θα ήταν κωμικό, θα με έπαιρναν με τις πέτρες και θα είχαν και δίκιο», συμπλήρωσε.

«Νομίζω έγιναν δύο πράγματα. Πρώτον έγινε ένα λάθος επικοινωνίας. Και μόνο που το είπαμε «Μεγάλο Περίπατο». Δηλαδή η Πανεπιστημίου τι είναι; Είναι δέντρα, είναι πράσινο, δεκάδες δέντρα, σκιά. Είναι δημόσιος χώρος. Είναι ασφάλεια. Να μπορεί να κινηθεί και ένας άνθρωπος με αναπηρία, ένας ηλικιωμένος. Δεν είναι περίπατος» είπε ο κ. Μπακογιάννης. Όπως ανέφερε επίσης, «Το δεύτερο είναι ότι άργησε το πρότζεκτ να ολοκληρωθεί. Τώρα θα ολοκληρωθεί σε λίγο, αλλά άργησε. Αν το ξανασχεδιάζαμε, θα το σχεδιάζαμε διαφορετικά, όπως σχεδιάσαμε διαφορετικά πολλά άλλα έργα στον δήμο Αθηναίων. Όπως για παράδειγμα το θέατρο του Λυκαβηττού. Που είναι πιο πολύπλοκο τεχνικά. Πιο σύνθετο. Θα ανοίξει τις πόρτες του αρχές Σεπτεμβρίου. Αν τα συγκρίνεις θα πεις στα δύσκολα τα πάτε καλά και στα εύκολα είχατε ζήτημα;».

Αναφορικά με την αυξημένη κίνηση στους δρόμους της πρωτεύουσας δήλωσε ότι «Θα σου πουν οι ειδικοί ότι η κίνηση συνδέεται με την ανάπτυξη. Όσο καλύτερα πηγαίνει η οικονομία, τόσο περισσότερα αυτοκίνητα κινούνται. Προφανώς έχουμε σπάσει κάθε ρεκόρ τουρισμού. Έχοντας πει αυτά, βεβαίως, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι. Κι ας έχουν αργήσει τα μεγάλα έργα υποδομής, όπως η γραμμή 4 του μετρό που στην πραγματική ζωή έχει αργήσει 10-15 χρόνια λόγω της οικονομικής κρίσης; Άρα, τι χρειάζεται να κάνουμε τώρα; Επιτέλους να προχωρήσουμε μπροστά με συγκεκριμένα μέτρα, για τη βιώσιμη κυκλοφορία. Ναι παιδιά, έχει δικαιώματα και ο οδηγός, αλλά έχει και ο πεζός, ο ποδηλάτης, ο επιβάτης των μέσων μεταφοράς. Δεν μπορεί μία πόλη να είναι σχεδιασμένη μόνο για αυτοκίνητα. Αυτά γινόντουσαν τον περασμένο αιώνα. Έχει αλλάξει η εποχή».

Ερωτηθείς για τις πληροφορίες που θέλουν τη δημοσιογράφο Έλλη Στάη αντίπαλό του στις εκλογές του Οκτωβρίου, δήλωσε ότι «Από εσάς το ακούω. Είναι λίγο άχαρο να μιλάς για ανθρώπους όταν δεν έχουν μιλήσει οι ίδιοι για τους εαυτούς τους. Εγώ τους αντιμετωπίζω σαν αντιπάλους και όχι σαν εχθρούς. Εγώ υπενθυμίζω στον εαυτό μου ότι «ξέρεις τι Κώστα; Μην σκέφτεσαι τι σε βολεύει πολιτικά βραχυπρόθεσμα. Να θυμάσαι ότι την επόμενη ημέρα θα κάτσεις με αυτούς τους ανθρώπους στο ίδιο τραπέζι». Ένα πράγμα εγώ ελπίζω, να καταλήξουμε γρήγορα ποιοι θα είμαστε. Όσοι μας βλέπουν και ακούνε τη λέξη εκλογές μετά από δύο περιόδους, θα θέλουν να σπάσουν την τηλεόραση».

close menu