Η ContactPigeon ανακοινώνει την κυκλοφορία του Menura AI, του ιδιόκτητου AI agent που έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά για conversational commerce.
Το όνομα Menura είναι εμπνευσμένο από το πτηνό Πουλί-λύρα (Menura novaehollandiae), γνωστό για την εκπληκτική του ικανότητα να μιμείται οποιονδήποτε ήχο. Με τον ίδιο τρόπο, το Menura AI «μιμείται» τη φωνή, τον τόνο και την ταυτότητα κάθε brand, δημιουργώντας συνομιλίες αυθεντικές και οικείες για κάθε καταναλωτή.
Ένας ψηφιακός σύμβουλος αγορών με τη δύναμη των δεδομένων
Το Menura AI έχει ήδη εκπαιδευτεί σε πάνω από 1 εκατομμύριο προϊόντα, το καθένα με περισσότερα από 50 χαρακτηριστικά, εξασφαλίζοντας μοναδικό βάθος και ακρίβεια στις απαντήσεις του. Στην πιλοτική φάση, λανσάρεται σε επιλεγμένους retailers με εκατοντάδες εκατομμύρια σε ετήσια online έσοδα, αποδεικνύοντας ότι μπορεί να λειτουργήσει σε enterprise κλίμακα από την πρώτη ημέρα.
Πέρα από την υποστήριξη: Πραγματικές συνομιλίες αγορών
Σε αντίθεση με τα κλασικά chatbots, το Menura AI δίνει τη δυνατότητα για φυσικές, αμφίδρομες συνομιλίες με τους καταναλωτές. Οι χρήστες μπορούν να κάνουν σύνθετες ερωτήσεις, να λαμβάνουν οπτικές προτάσεις προϊόντων ή να συγκρίνουν άμεσα επιλογές. Από την επιλογή μεγέθους ή στυλ, μέχρι εξατομικευμένες συστάσεις και ολοκλήρωση αγοράς, το Menura καθοδηγεί τους καταναλωτές σε κάθε βήμα, ενώ ταυτόχρονα διαχειρίζεται αιτήματα όπως παρακολούθηση παραγγελίας, ενημέρωση αποστολής ή πολιτικές επιστροφών.
Απόλυτη ταύτιση με την ταυτότητα κάθε brand
Όπως το Πουλί-Λύρα στη φύση, έτσι και το Menura AI προσαρμόζεται ώστε να αντικατοπτρίζει τη μοναδική φωνή και τις αξίες κάθε brand. Μέσα από prompts και οδηγίες, ευθυγραμμίζεται πλήρως με τον τόνο και το ύφος της εκάστοτε επιχείρησης, ενισχύοντας την αυθεντικότητα και την εμπιστοσύνη σε κάθε αλληλεπίδραση.
Εφαρμογές στην πράξη
Ήδη από τα πρώτα εσωτερικά pilots, το Menura AI έχει καταφέρει να διαχειριστεί καταλόγους με πάνω από 1 εκατομμύριο προϊόντα, βοηθώντας τους καταναλωτές να ανακαλύψουν γρήγορα ό,τι χρειάζονται μέσα από εξατομικευμένες προτάσεις και καθοδήγηση σε πραγματικό χρόνο. Έτσι, η αγοραστική εμπειρία μετατρέπεται από μια απλή συναλλαγή σε μια ουσιαστική, διαδραστική συνομιλία.
«Το Menura είναι διαφορετικό γιατί δεν περιορίζεται στο να συνομιλεί — κατανοεί,» δήλωσε ο Γιώργος Μοιρώτσος, CEO και co-founder της ContactPigeon. «Συνδυάζοντας τα δεδομένα του brand, την οπτική αναγνώριση και τα προφίλ των πελατών, δημιουργήσαμε έναν AI agent που προσφέρει συνομιλίες τόσο μοναδικές όσο και οι ίδιες οι επιχειρήσεις. Με τα πρώτα pilots να βρίσκονται ήδη σε εξέλιξη σε retailers με εκατοντάδες εκατομμύρια online πωλήσεις, πιστεύουμε ότι το Menura αντιπροσωπεύει το μέλλον του retail: AI agents που αντικαθιστούν τα στατικά καταστήματα με εξατομικευμένο conversational commerce.»
Νέο πρότυπο στο retail martech
Με το Menura, η ContactPigeon ενισχύει την ηγετική της θέση στο retail martech, εισάγοντας έναν AI agent που εκπαιδεύεται σε βάθος στα δεδομένα κάθε retailer. Με τον συνδυασμό γνώσης brand και real-time συνομιλιών, δίνει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να προσφέρουν εμπειρίες αγορών προσωπικές, αξιόπιστες και χωρίς τριβές, θέτοντας ένα νέο πρότυπο για το conversational commerce.