Επιχειρήσεις

Το WhatsApp εισάγει τα Flows για αγορές εντός των συνομιλιών

To WhatsApp της Meta ανακοίνωσε την Τρίτη ότι θα εισάγει μια νέα λειτουργία που ονομάζεται Flows για να επιτρέψει στους χρήστες να αγοράζουν προϊόντα από επιχειρήσεις απευθείας μέσα στην εφαρμογή και τις συνομιλίες. Τα Flows είναι διαδραστικά καταστήματα εντός εφαρμογής που επιτρέπουν στους χρήστες να περιηγούνται σε μια ποικιλία προϊόντων, να διαβάζουν κριτικές και να κάνουν αγορές με λίγα μόνο κλικ.

Τα Flows θα είναι διαθέσιμα σε επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν το WhatsApp Business. Οι επιχειρήσεις θα μπορούν να δημιουργήσουν τα δικά τους Flows προσαρμόζοντάς τα στις ανάγκες τους και θα μπορούν να περιλαμβάνουν μια ποικιλία προϊόντων, από ρούχα και παπούτσια μέχρι ηλεκτρονικά και είδη σπιτιού αλλά και εισιτήρια για εκδηλώσεις.

Για να ξεκινήσουν μια αγορά, οι χρήστες θα πρέπει να πατήσουν στο κουμπί “Αγορά” σε μια συνομιλία με μια επιχείρηση. Στη συνέχεια, θα μπορούν να περιηγηθούν σε μια λίστα προϊόντων και να επιλέξουν αυτό που θέλουν να αγοράσουν. Οι χρήστες θα μπορούν επίσης να διαβάσουν κριτικές και να μάθουν περισσότερα για τα προϊόντα πριν τα αγοράσουν. Μόλις ένας χρήστης επιλέξει ένα προϊόν για αγορά, θα μπορεί να το προσθέσει στο καλάθι του. Στη συνέχεια, θα μπορεί να ολοκληρώσει την αγορά του εισάγοντας τα στοιχεία πληρωμής μέσω WhatsApp Pay και μέσω άλλων τοπικών υπηρεσιών πληρωμών.

Η υπηρεσία θα είναι διαθέσιμη άμεσα σε επιλεγμένες επιχειρήσεις στις Ηνωμένες Πολιτείες, το Ηνωμένο Βασίλειο και την Ινδία ενώ μέσα στους επόμενους μήνες θα είναι διαθέσιμο σε όλους τους χρήστες, οι οποίοι ξεπερνάνε το 1 δισεκατομμύριο παγκοσμίως.

Άλλες εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook, το Instagram και το TikTok, προσφέρουν ήδη δυνατότητες αγορών εντός εφαρμογής. Το WhatsApp εισέρχεται σε ένα ανταγωνιστικό πεδίο, αλλά η δημοτικότητά του και η ισχυρή βάση χρηστών της θα μπορούσαν να της δώσουν ένα πλεονέκτημα σύμφωνα με εκτιμήσεις των ειδικών.

close menu