Artificial Intelligence (AI)

Σεμινάριο Artificial Intelligence on Customer Experience

Σε ρόλο εισηγητή ο Ισίδωρος Σιδερίδης, CEO της Pobuca

Η Pobuca  ανακοινώνει τη συμμετοχή του Ισίδωρου Σιδερίδη ως εισηγητή στο επερχόμενο σεμινάριο Artificial Intelligence on Customer Experience, που διοργανώνεται από το Athens International College.

Ο Ισίδωρος Σιδερίδης ως αναγνωρισμένος thought leader στον τομέα Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) και της Εμπειρίας Πελάτη, και ειδικός σε Go-To-Market τεχνολογίες θα μοιραστεί τις γνώσεις και την εμπειρία του με τους συμμετέχοντες με σκοπό να κατανοήσουν τις βασικές αρχές και τις πρακτικές εφαρμογές της ΤΝ στους τομείς του marketing, των data analytics, του Voice of Customer (VoC) και του Customer Service.

Μέσα από το σεμινάριο οι συμμετέχοντες θα εκπαιδευθούν ώστε να αναγνωρίζουν τις τάσεις και τις ευκαιρίες που προσφέρει η ΤΝ για την αναβάθμιση της Εμπειρίας Πελάτη, και να αναπτύξουν στρατηγικές που ενσωματώνουν την ΤΝ στις διαδικασίες τους για τη βελτίωση της απόδοσης και της αποτελεσματικότητας στην επικοινωνία και την εξυπηρέτηση των πελατών.

Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί στις 29-30 Απριλίου, 17:30-21:00.

Για περισσότερες πληροφορίες: https://aic.edu.gr/seminar-ai-in-customer-experience/

Για δηλώσεις συμμετοχής στο σεμινάριο: https://aic.edu.gr/aitisi-symmetohis/

close menu