Έργα - Διαγωνισμοί

Σε δημόσια διαβούλευση η “Αναβάθμιση της πλατφόρμας Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών Καταστημάτων Κράτησης” από την ΚτΠ

Η Κοινωνία της Πληροφορίας Μ.Α.Ε ανακοινώνει τη διενέργεια Δημόσιας Διαβούλευσης επί του Τεύχους Διακήρυξης που αφορά σε Ηλεκτρονικό Ανοικτό Άνω των Ορίων Διαγωνισμό για το έργο «Αναβάθμιση και υπηρεσίες συντήρησης του πληροφοριακού συστήματος: Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες Καταστημάτων Κράτησης», με χρηματοδότηση από Εθνικούς Πόρους και καλεί τους ενδιαφερόμενους οικονομικούς φορείς σε ανοιχτή, μη δεσμευτική συμμετοχή στη διαδικασία διαβούλευσης για την κατάθεση παρατηρήσεων / προτάσεων επί του Τεύχους Διακήρυξης, το οποίο επισυνάπτεται σε μορφή αρχείου “pdf”.

Οι παρατηρήσεις, προτάσεις ή και τα σχόλια που υποβάλλονται στη διαβούλευση θα πρέπει να σχετίζονται άμεσα με το υπό διαβούλευση ζήτημα, με αναφορά της συγκεκριμένης ενότητας, παραγράφου ή και υποπαραγράφου στην οποία αναφέρονται, με πλήρη τεκμηρίωση. Επίσης, πρέπει να δίνονται τα πλήρη στοιχεία του ενδιαφερόμενου Οικονομικού Φορέα (Επωνυμία, e-mail) που υποβάλει σχόλιο / παρατήρηση / πρόταση.

Η διαδικασία διαβούλευσης θα διεξαχθεί μέσω του Συστήματος ΕΣΗΔΗΣ, στην ηλεκτρονική διεύθυνση: www.promitheus.gov.gr, για χρονικό διάστημα 15 ημερών από την ημερομηνία ανάρτησής.

Αντικείμενο της σύμβασης είναι η παροχή υπηρεσιών συντήρησης και η παροχή υπηρεσιών αναβάθμισης και επέκτασης – εκσυγχρονισμού υποσυστημάτων και αξιοποίησης του πληροφοριακού συστήματος: Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες Καταστημάτων Κράτησης» Ειδικότερα, το παρόν έργο αφορά:

α) στη συντήρηση των υφιστάμενων υποδομών και εφαρμογών του ΟΠΣ καθώς και την υποστήριξη των χρηστών των Καταστημάτων Κράτησης, καθόλη τη διάρκεια της Σύμβασης, πιο συγκεκριμένα:

Σε επίπεδο εφαρμογών περιλαμβάνονται τα εξής:

  •  Αποκατάσταση ανωμαλιών (bugs)
  • Εντοπισμός αιτιών βλαβών/ δυσλειτουργιών και αποκατάσταση.
  • Εξασφάλιση ορθής λειτουργίας όλων των customizations διεπαφών με τρίτα συστήματα και
  • Παράδοση αντιτύπων όλων των μεταβολών ή των επανεκδόσεων ή τροποποιήσεων των εγχειριδίων των εφαρμογών.

Σε επίπεδο υποδομών περιλαμβάνονται τα κάτωθι:

  • Συντήρηση/ υποστήριξη 24X7 του εξοπλισμού Κεντρικής & Εφεδρικής Υποδομής και έως την μετάβαση του ΟΠΣ στο GCloud.
  • Κάλυψη του περιφερειακού εξοπλισμού των καταστημάτων τις εργάσιμες ημέρες και ώρες από Δευτέρα έως Παρασκευή εκτός εορτών και αργιών.
  • Άμεση απόκριση με τηλεφωνική επικοινωνία και έναρξη απομακρυσμένης εργασία.
  • Σε περίπτωση που το πρόβλημα δεν επιλυθεί και απαιτηθεί επί τόπου επίσκεψη, αυτή θα είναι την επόμενη εργάσιμη ημέρα για Αθήνα και Θεσσαλονίκη και εντός 48 ωρών για τα υπόλοιπα καταστήματα κράτησης.
  • Οι κλήσεις θα λαμβάνονται με email.

β) Την αναβάθμιση και επέκταση – εκσυγχρονισμό υποσυστημάτων και αξιοποίηση του υφιστάμενου πληροφοριακού συστήματος, πιο συγκεκριμένα:

  • Ανάλυση απαιτήσεων λαμβάνοντας υπόψη το Επιχειρησιακό και λειτουργικό μοντέλο, καθώς και το περιβάλλον λειτουργίας (υποδομές και εφαρμογές) του υφιστάμενου συστήματος:
  • Να αποτυπώσει συγκεκριμένα την υφιστάμενη κατάσταση του έργου
  • Να οριστικοποιήσει τις επιχειρησιακές, λειτουργικές και τεχνικές απαιτήσεις του έργου
  • Να ιεραρχήσει τις απαιτήσεις βάσει χρονικών – επιχειρησιακών επιταγών και βαθμού εφικτότητας υλοποίησης και επιχειρησιακής αξιοποίησής τους
  • Να προτείνει σχέδιο μετάβασης στο αναμορφωμένο περιβάλλον (εφαρμογές και λειτουργία) ελαχιστοποιώντας τον χρόνο που θα απαιτηθεί για την μετάβαση αυτή.
  • Ανάπτυξη πρόσθετων υποσυστημάτων / εφαρμογών
  • Αναβάθμιση / εκσυγχρονισμό υφιστάμενων υποσυστημάτων / εφαρμογών
  • Μετάπτωση δεδομένων εφόσον απαιτηθεί στο πλαίσιο του έργου
  • Θέση των νέων υλοποιήσεων που θα προσφερθούν στο έργο σε Δοκιμαστική – Πιλοτική λειτουργία.
  • Διαμόρφωση του νέου παραγωγικού περιβάλλοντος του έργου σε υποδομές του Κυβερνητικού Υπολογιστικού Νέφους (GCloud) της ΓΓΠΣΔΔ.
  • Μετάπτωση του ΟΠΣ στο νέο περιβάλλον λειτουργίας

Ο προϋπολογισμός του έργου είναι 2,99 εκατ. ευρώ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ)

close menu