Τεχνολογίες

Η νέα στρατηγική συνεργασία της Crowdpolicy με την Viber

Η πρώτη καλή πρακτική με το Chatbot της ΔΕΗ

Η Eλληνική Eταιρεία τεχνολογίας και καινοτομίας, Crowdpolicy (http://www.crowdpolicy.com/), μένοντας προσηλωμένη στην αναβάθμιση των ψηφιακών υπηρεσιών της, με πολυσχιδή δραστηριότητα στον τομέα της τεχνολογίας και της καινοτομίας, με επιχειρηματικές πρωτοβουλίες, που συνεχώς εμπλουτίζονται και καινοτόμες λύσεις, που βρίσκουν ολοένα και περισσότερους αποδέκτες, προχώρησε σε στρατηγική συνεργασία με την διεθνή εφαρμογή messaging Viber (https://www.viber.com/en/), με αντικείμενο τα chatbots, τους αυτόματους ψηφιακούς βοηθούς.

Η Crowdpolicy, διευρύνοντας συνεχώς το πεδίο δραστηριοποίησης της, σε ελληνική και διεθνή αγορά, και έχοντας ήδη αναπτύξει, μέσω της πλατφόρμας AI — Loyalty Virtual assistant Βotakis (http://www.botakis.com/), μία πρωτοπόρο τεχνογνωσία στην τεχνολογία των αυτόματων ψηφιακών βοηθών, έρχεται τώρα να προσθέσει στις συνεργασίες της με σημαντικούς επιχειρηματικούς ομίλους, έναν ακόμη — διεθνούς εμβέλειας — Εταίρο, την Viber, έναν από τους πρωταγωνιστές της παγκόσμιας αγοράς εφαρμογών instant messaging με εκατομμύρια χρήστες καθημερινά.

Η στρατηγική συνεργασία της Crowdpolicy με την Viber ανακοινώθηκε επίσημα στην υβριδική εκδήλωση, που διοργάνωσε η Crowdpolicy την Πέμπτη 22 Απριλίου 2021 με θέμα: “Η Εποχή των Chatbots και των Ψηφιακών βοηθών: Τεχνητή Νοημοσύνη στην πράξη για το δημόσιο και τον ιδιωτικό τομέα”, παρουσία του στελέχους της Rakuten Viber, κ. Daniela Ivanova, Business Development Director Europe, η οποία παρουσίασε τις πολλαπλές λειτουργικές δυνατότητες της εφαρμογής Viber, επισημαίνοντας πόσο σημαντική είναι η συγκεκριμένη συνεργασία για την περαιτέρω αναβάθμιση των ψηφιακών υπηρεσιών στην ελληνική αγορά. Παράλληλα, παρουσιάστηκε η καλή πρακτική του Chatbot της ΔΕΗ, που είναι η πρώτη που υλοποιήθηκε υπό τη συνεργασία της Rakuten Viber και της Crowdpolicy, παρέχοντας τη δυνατότητα πρόσβασης στην αυτόματη ψηφιακή βοηθό της ΔΕΗ μέσω και της δημοφιλούς εφαρμογής Viber. Η δυνατότητα αυτή, όπως χαρακτηριστικά τόνισε και ο κ. Άγγελος Σπανός, Chief Marketing & Products Officer της ΔΕΗ, έρχεται να αναβαθμίσει ακόμη περισσότερο την αμεσότερη και καλύτερη επικοινωνία με τους πελάτες της ΔΕΗ και να ανοίξει ακόμη περισσότερα κανάλια επικοινωνίας, βελτιώνοντας τον χρόνο και την ποιότητα προσωποποιημένης εξυπηρέτησης των χρηστών.

Ο κ. Γιώργος Καραμανώλης, Co-founder — CTO/CIO της Crowdpolicy δήλωσε χαρακτηριστικά ότι “Η συνεργασία αυτή αποτελεί ιδιαίτερη τιμή και χαρά για την εταιρεία μας, η οποία στρατηγικό στόχο έχει να αναβαθμίζει τις υπηρεσίες της, συμβάλλοντας με τη σειρά της στην εθνική προσπάθεια για την ψηφιακή μετάβαση της ελληνικής αγοράς σε μία εποχή που οι προκλήσεις συνεχώς αυξάνονται και η καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών είναι αναγκαία. Για αυτό και η εταιρεία συνεχίζει με νέες πρωτοβουλίες και υλοποιήσεις στον τομέα της τεχνολογίας και καινοτομίας που θα ανακοινωθούν κι αυτές σύντομα”.

Στη ως άνω εκδήλωση συμμετείχαν, επίσης, υψηλόβαθμα στελέχη στρατηγικών συνεργατών της Crowdpolicy, τόσο από τον ιδιωτικό, όσο και από τον δημόσιο τομέα, όπως Υπ. Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, ΔΕΗ, ΔΕΔΔΗΕ, ΕΕΝΕ, Περιφέρεια Κρήτης, Δήμος Πλατανιά Χανίων, Δήμος Πάτμου, που εξέφρασαν το θετικό αποτύπωμα των chatbots στην εξυπηρέτηση και επικοινωνία με τους χρήστες, αλλά και εκατοντάδες συμμετέχοντες που παρακολούθησαν όλες τις δυνατότητες που παρέχουν τα chatbots για την βελτίωση της εξυπηρέτησης και επικοινωνίας των χρηστών, μέσω της υιοθέτησης της τεχνολογίας των αυτόματων ψηφιακών βοηθών από φορείς, οργανισμούς και εταιρείες.

Η Crowdpolicy (http://www.crowdpolicy.com/), διακριθείσα και Smart City Supplier of the Year από τα Best City Awards 2020, αποδεικνύει συνεχώς ότι παραμένει στην αιχμή του ψηφιακού μετασχηματισμού της χώρας, αναπτύσσοντας αδιάκοπα αναβαθμισμένες καινοτόμες λύσεις και στρατηγικές συνεργασίες με θετικό πρόσημο, όχι μόνο στην ανάπτυξη της ίδιας της εταιρείας, αλλά και της ελληνικής αγοράς εν γένει.

close menu