Επιχειρήσεις

H Paylink-Western Union επενδύει στο phygital

Στην περαιτέρω ανάπτυξη τεχνολογιών στις online συναλλαγές και φυσικών σημείων εξυπηρέτησης και χρήσης μετρητών στηρίζεται το επιχειρησιακό μοντέλο της Western Union – PayLink, σύμφωνα με παρουσίασή της με αφορμή τα 30 χρόνια στην Ελλάδα.

Η Western Union – PayLink εξυπηρετεί σήμερα περισσότερους από 420.000 πελάτες σε 1.300 σημεία εξυπηρέτησης, ενώ το 2021 πραγματοποίησε 1,6 εκατ. εμβάσματα, τζίρο 14 εκατ. ευρώ και κέρδη άνω των 3 εκατ. ευρώ, σύμφωνα με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας κ. Κωνσταντίνο Βαρβία.

Κωνσταντίνος Χ. Βαρβίας “Περήφανος για όσα πετύχαμε σε αυτά τα 30 χρόνια”

Ο κ. Κωνσταντίνος Χ. Βαρβίας, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος, δήλωσε συγκεκριμένα: «Είμαι υπερήφανος για την πορεία μας όλα αυτά τα χρόνια και για όσα πετύχαμε, για το δίκτυο των επίλεκτων Συνεργατών μας και για την Ομάδα των Συναδέλφων μαζί με τους οποίους εξυπηρετούμε με σεβασμό και αξιοπρέπεια όλους τους πελάτες μας.

Είμαι επίσης υπερήφανος και είναι τιμή μας που αντιπροσωπεύουμε επί 30 χρόνια την Western Union, ηγέτιδα παγκοσμίως στις διασυνοριακές και διανομισματικές μεταφορές και πληρωμές, που το 2021 γιόρτασε 170 χρόνια από την ίδρυσή της. Μαζί νιώθουμε ότι δεν μεταφέρουμε μόνον χρήματα με ασφάλεια και ταχύτητα, αλλά ότι βοηθάμε με τον τρόπο μας να εκπληρωθούν τα όνειρα και οι επιθυμίες των πελατών μας. Είτε εκείνων που εργάζονται σκληρά σε μια ξένη χώρα για να μπορέσουν να υποστηρίξουν τις οικογένειές τους πίσω στις πατρίδες τους, είτε για να βοηθήσουν τα παιδιά τους να σπουδάσουν, είτε για να καλύψουν μια επείγουσα επαγγελματική ανάγκη ή απλώς να κάνουν μια πληρωμή».

Αλεξάνδρα Πατσή “Σε ένα μεταβαλλόμενο περιβάλλον θα πρέπει συνεχώς να προσαρμοζόμαστε”

Στην παρουσίαση, με αφορμή τα 30 χρόνια στην Ελλάδα της PayLink, κύριος αντιπρόσωπος της Western Union στην Ελλάδα, η αντιπρόεδρος της εταιρείας κ. Αλεξάνδρα Πατσή σημείωσε τις νέες τάσεις και τον ανταγωνισμό στις ψηφιακές συναλλαγές, υπογραμμίζοντας, ωστόσο, ότι σε ένα μεταβαλλόμενο περιβάλλον θα πρέπει συνεχώς να προσαρμόζουμε το μοντέλο για την κάλυψη των νέων αναγκών.

«Το μέλλον πολλές φορές φαίνεται αβέβαιο, όμως, αν κάτι έχουμε μάθει από τα 30 χρόνια παρουσίας μας στην Ελληνική αγορά, είναι πως ο καλύτερος τρόπος να αναπτυχθούμε, είναι να αφουγκραζόμαστε συνεχώς τις ανάγκες των πελατών μας, να χρησιμοποιούμε όλες τις δυνατότητες που μας δίνει η τεχνολογία και να χτίζουμε συνεργασίες αμοιβαία επωφελείς που στηρίζονται στην εμπιστοσύνη» τόνισε χαρακτηριστικά.

Σε αυτό το πλαίσιο, η εναλλακτική του μετρητού και του φυσικού σημείου εξυπηρέτησης, με διευρυμένα ωράρια, οι συνεργασίες με καταστήματα, eshops, αλλά και η ανάπτυξη ψηφιακών εφαρμογών για άμεσες ηλεκτρονικές συναλλαγές αποτελούν τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα. Η εταιρεία ιδρύθηκε το 1991 και αποτέλεσε την πρώτη εταιρεία (εκτός των πιστωτικών ιδρυμάτων) που εισήγαγε τις ηλεκτρονικές μεταφορές χρημάτων στην ελληνική αγορά, σε συνεργασία με την Western Union.

Σκοπός της εταιρείας είναι η παροχή καινοτόμων και ολοκληρωμένων χρηματοοικονομικών υπηρεσιών σε ιδιώτες και επιχειρήσεις. Μέσα από ένα ισχυρό δίκτυο Συνεργατών (που περιλαμβάνει ανταλλακτήρια, super market, συνεταιριστικές τράπεζες, ταξιδιωτικά γραφεία, εταιρείες courier, τηλεπικοινωνίας κ.ά.), με περισσότερα από 1.300 φυσικά σημεία σε όλη την Ελλάδα, η PayLink προσφέρει την υπηρεσία της ηλεκτρονικής μεταφοράς χρημάτων, μέσω της Western Union σε 550.000 σημεία εξυπηρέτησης παγκοσμίως, σε λίγα λεπτά, με ευκολία και ασφάλεια. Επιπλέον προσφέρει πληρωμή λογαριασμών, αποστολή μετρητών σε τραπεζικό λογαριασμό, την υπηρεσία PayByBank (για πελάτες e-shops και επαγγελματίες) και ψηφιακή, online ή μέσω κινητών, πρόσβαση στις υπηρεσίες της.

Κοιτώντας στο μέλλον, σημαντικός στόχος της εταιρείας είναι η περαιτέρω ανάπτυξη του δικτύου Συνεργατών της και η ανάπτυξη των υπηρεσιών της, κρατώντας παράλληλα αναλλοίωτες τις αξίες και την κουλτούρα της. Επιπλέον στοχεύει να αναπτύξει περαιτέρω τα ψηφιακά της κανάλια, κάτι που έχει ξεκινήσει ήδη με το λανσάρισμα της νέας mobile εφαρμογής της κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους, μέσω της οποίας οι πελάτες μπορούν μεταξύ άλλων να χρησιμοποιήσουν την προηγμένη υπηρεσία εντοπισμού σημείων εξυπηρέτησης και να κατευθύνονται σε σημεία, ανοιχτά, χωρίς ουρές και αναμονές.

close menu