Επιχειρήσεις

Ακόμα πιο δυναμικό άνοιγμα της Αmazon στο delivery τροφίμων

Ακόμα πιο δυναμικά μπαίνει στον χώρο των τροφίμων η Amazon, με τη δεύτερη μέσα σε δυο χρόνια επένδυση που σχεδιάζει. Σύμφωνα με αμερικανικά δημοσιεύματα, η Amazon κατέληξε σε συμφωνία, προκειμένου να συμμετάσχει στη Grubhub, μητρική εταιρεία της Just Eat Takeaway.com. Πιο συγκεκριμένα, θυγατρική εταιρεία της Amazon θα έχει τη δυνατότητα να αποκτήσει το 2% του μετοχικού κεφαλαίου της Just Eat Takeaway σε τιμή που δεν έχει γνωστοποιηθεί, ενώ μπορεί να αποκτήσει και ένα επιπλέον 13% αν το επιθυμεί. Μάλιστα, κατά τα ίδια δημοσιεύματα, συνολικά, η Amazon θα μπορούσε να διεκδικήσει πάνω από 15% των μετοχών της Grubhub αν το επιλέξει.

Την ίδια στιγμή, Amazon ανακοίνωσε ταυτόχρονα πρόσθετα προνόμια παράδοσης φαγητού για τους prime πελάτες της. Αυτό σημαίνει ότι τα μέλη της εταιρείας μπορούν πλέον να εγγραφούν για μια δωρεάν μονοετή συνδρομή στο Grubhub+, η οποία δίνει στους πελάτες απεριόριστες παραδόσεις χωρίς χρέωση και άλλες ανταμοιβές και οφέλη.

“Είμαι απίστευτα ενθουσιασμένος που ανακοινώνω αυτή τη συνεργασία με την Amazon, η οποία θα βοηθήσει τη Grubhub να συνεχίσει να εκπληρώνει τη μακροχρόνια αποστολή μας να συνδέει περισσότερους επισκέπτες με τοπικά εστιατόρια”, δήλωσε ο Adam DeWitt, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας.

Aπό την πλευρά της, η Ariella Kurshan, αντιπρόεδρος ανάπτυξης της Grubhub τόνισε ότι «Με τη νέα προσφορά της Grubhub και της Amazon, τα μέλη της Prime μπορούν πλέον να απολαμβάνουν δωρεάν παράδοση από εκατοντάδες χιλιάδες εστιατόρια σε όλη τη χώρα».

Αξίζει να σημειωθεί ότι αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η Amazon παίρνει μετοχική συμμετοχή σε εταιρεία τροφίμων. Το 2020, η SpartanNash πούλησε μετοχές σε θυγατρική της Amazon, κίνηση που επέτρεψε στον γίγαντα του ηλεκτρονικού εμπορίου να γίνει ένας από τους μεγαλύτερους θεσμικούς μετόχους του διανομέα τροφίμων.

close menu