Χρηματοδοτήσεις

Χρηματοδότηση 1 εκατ. ευρώ “σήκωσε” η Bespot – Βασικός επενδυτής το Uni.Fund

Χρηματοδότηση ύψους ενός εκατομμυρίου ευρώ, με βασικό επενδυτή το Uni.Fund, έχει εξασφαλίσει η bespot, εταιρεία που δραστηριοποιείται στον κλάδο του Location Intelligence.

Η Bespot είναι μια εταιρεία που ιδρύθηκε το 2018 από τους Λέοντα Γαβαλά, Κωνσταντίνο Δημητρό, και Αναστασία Γρίβα.  Η εταιρεία προσφέρει white label εφαρμογές επιβράβευσης καταναλωτών για έξυπνα κινητά τηλέφωνα και μια λύση (SDK) εντοπισμού θέσης, που χρησιμοποιεί τεχνικές μηχανικής μάθησης (Machine Learning) για τον ακριβή προσδιορισμό της θέσης των χρηστών σε εσωτερικά και εξωτερικά περιβάλλοντα. Το Bespot SDK επιτυγχάνει ακρίβεια τοποθεσίας παγκόσμιας κλάσης του αγγίζει το 100% για τα εσωτερικά περιβάλλοντα.

Καταγράφoντας συστηματικά δεδομένα επισκεψιμότητας για 5.500 σημεία, αξιοποιώντας δεδομένα συναλλαγών πελατών και άλλα δεδομένα τοποθεσίας, η λύση της bespot, “Shopmind Insights”, βοηθά τις εταιρείες να ξεκλειδώσουν πολύτιμες πληροφορίες για τους πελάτες τους. Μέσω του “Shopmind Insights” οι εταιρείες έχουν πρόσβαση σε τάσεις επισκεψιμότητας, live heatmaps, περσόνες πελατών, προτιμήσεις καταναλωτών και άλλες πληροφορίες σχετικά με τα φυσικά καταστήματα και τα brands.

Οι λύσεις της Bespot έχουν βραβευτεί και διακριθεί από τους Eurobank – EGG, ΣΕΠΕ, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Nestlé, Lamda Development, Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών και Viva Wallet.

Ο νέος κύκλος χρηματοδότησης θα επιταχύνει την ανάπτυξη της επιχείρησης και θα υποστηρίξει το πλάνο της να επενδύσει την επόμενη διετία στην επέκταση των δραστηριοτήτων της σε Ιρλανδία, Ιταλία, Μαρόκο και ΗΠΑ, με ίδια κεφάλαια.

Όπως δηλώνει ο Λέων Γαβαλάς: «Τα τελευταία δύο χρόνια έχουμε καταφέρει να αναπτύξουμε σημαντική τεχνογνωσία και να δημιουργήσουμε τεχνολογικές λύσεις παγκόσμιας κλάσης που αξιοποιούν δεδομένα τοποθεσίας και υποστηρίζουν τον ψηφιακό μετασχηματισμό του λιανεμπορίου. Εντός του 2021 οι λύσεις μας θα αναβαθμίσουν την αγοραστική εμπειρία, με την παροχή εξατομικευμένων ψηφιακών υπηρεσιών, Augmented Reality εμπειριών και χρήσιμων χωρικών πληροφοριών σε δέκα χιλιάδες εμπορικά καταστήματα”.

Κωνσταντίνος Λαύκας, Partner του Uni.Fund, αναφέρει: “Επενδύοντας συνεχώς στην ομάδα της και την τεχνολογία, η bespot έχει καταφέρει να δημιουργήσει λύσεις που καλύπτουν σημαντικές αναδυόμενες ανάγκες στο λιανικό εμπόριο και να αναπτυχθεί εντυπωσιακά μέσω συμφωνιών με κορυφαίες εταιρείες του κλάδου. Είμαστε εντυπωσιασμένοι από τα αποτελέσματα που έχει φέρει η ομάδα μέχρι σήμερα και ανυπομονούμε να δούμε την bespot να ηγείται της αγοράς”.

close menu