Η εφαρμογή του νέου ρυθμιστικού πλαισίου και η σημαντική ενίσχυση των μελλοντικών εσόδων βρέθηκαν στο επίκεντρο της ομιλίας του διευθύνοντος συμβούλου της ΕΥΔΑΠ, Χάρη Σαχίνη, κατά την Τακτική Γενική Συνέλευση των μετόχων της εταιρείας. Ο επικεφαλής της ΕΥΔΑΠ χαρακτήρισε το 2025 «χρονιά ορόσημο», υπογραμμίζοντας ότι η μεγαλύτερη εξέλιξη ήταν η έναρξη εφαρμογής από την αρχή […]