«Το Ελληνικό Ταμείο Καινοτομίας και Υποδομών βρίσκεται πλέον σε πλήρη λειτουργία. Πολύ σύντομα αναμένεται να ανακοινωθεί η πρώτη επένδυση, στον τομέα των ψηφιακών υποδομών. Στόχος μας είναι η κινητοποίηση επενδύσεων άνω των 1 δισ. εντός της επόμενης τριετίας, ενώ σε βάθος χρόνου τα έργα που θα χρηματοδοτηθούν εκτιμάται ότι θα φτάσουν τα 20 δισ. ευρώ». […]