Τηλεπικοινωνίες

Τα παρασκήνια της (αναμενόμενης) «αποεπένδυσης;» Σταθόπουλου στη Nova

Στους παροικούντες στην Ιερουσαλήμ εδώ και μήνες ήταν γνωστή η απόφαση του Νίκου Σταθόπουλου να «αποεπενδύσει», στην ουσία να αποχωρήσει με πάρα πολύ ελαφρά πηδηματάκια, από την Nova. Στους γνωρίζοντες τα, της από σαράντα κύματα διελθούσης, εξαγοράς Forthnet/WIND και της εισόδου των Σέρβων της United στο «επενδυτικό» εγχείρημα, ήταν ηλίου φαεινότερο ότι η «επένδυση» δεν βγαίνει. Άλλωστε το επιχειρησιακό DNA της WIND είχε μεταλλαχθεί την τελευταία δεκαετία σε “κόμβο” εισόδου – εξόδου κεφαλαίων με «βιτρίνα» τις ομολογουμένως καλές τηλεπικοινωνιακές επιδόσεις της WIND.

Κάτω από αυτό το πρίσμα η συνένωση των «στόρις» Forthnet και WIND κάτω από τον επενδυτικό «μανδύα» Σταθόπουλου και με την United να παίζει το ρόλο του ευρωπαϊκού παρόχου τηλεπικοινωνιακών και ψυχαγωγικών εγγυήσεων επιβεβαίωνε το επιχειρησιακό DNA, όπως το αναφέρθηκε.

Παρά τις αναγκαστικές διαβεβαιώσεις της διοίκησης της, υπό διαρκή προσπάθεια ενοποίησης, Forthnet/WIND/NOVA (που μόνο τυπικά έχει γίνει) τα προβλήματα της διαχείρισης των δανειακών υποχρεώσεων και των (ήδη χρονικά πιεστικών) επενδυτικών απαιτήσεων στις οπτικές ίνες δημιούργησαν ένα πολύ δυσοίωνο επενδυτικό ορίζοντα για τον Νίκο Σταθόπουλο της BC Partners. Και μπορεί τα αποθεματικά της εν λόγω εταιρείας να φαίνεται ότι είναι ισχυρά, αλλά δεν είναι ούτε για αλόγιστο ξόδεμα ούτε να «θυσιάζονται» προς χάρη μίας «μαύρης τρύπας». Μίας «τρύπας» που ολοένα και απορουφάει (όχι απορροφά) βουλιμικά εκατομμύρια, σε υποχρεώσεις που δεν έχουν τελειωμό.

Ούτως ειπείν, και με αφορμή το σημερινό δημοσίευμα της πολύ καλής στήλης Big Mouth των «παραπολιτικών», βάζουμε και εμείς την δική μας πινελιά, πριν ασχοληθούμε εκ νέου με τα τηλεπικοινωνιακά και τα ιντερνετικά της Nova, που συνεχίζουν να μας απασχολούν καθημερινά με τις αποσυνδέσεις και τις διαστρικές ταχύτητες των μονοψηφίων Mbps.

Εν αναμονή της αποχώρησης του Νίκου Σταθόπουλου από την πολλά υποσχόμενη «επένδυσή» του, όπως την περιέγραφε στην συνέντευξη τύπου το καλοκαίρι του ’22 στο Μουσείο Μπενάκη.

Γιάννης Χαλαβαζής

close menu