Η Public προχωρά δυναμικά στην επέκταση του δικτύου των φυσικών καταστημάτων της, με στόχο να φτάσει τα 70 σημεία έως το 2027, όπως ενημέρωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος του Public Group, Ρόμπυ Μπουρλάς, κατά τη διάρκεια των εγκαινίων του νέου καταστήματος Public + home στο Ίλιον. Αυτή τη στιγμή, η εταιρεία διαθέτει 61 καταστήματα σε Ελλάδα και Κύπρο, ενώ στο πλαίσιο του πλάνου ανάπτυξής της, σχεδιάζει την προσθήκη νέων σημείων σε στρατηγικές τοποθεσίες.
Νέα καταστήματα και επενδύσεις
Το 2025, τρία νέα καταστήματα Public + home θα ανοίξουν σε περιοχές της Πελοποννήσου, της Αττικής και σε ένα μεγάλο νησί, εκτός Κρήτης, αυξάνοντας τον αριθμό των καταστημάτων στην Ελλάδα σε 58. Στην Κύπρο, όπου ήδη λειτουργούν έξι καταστήματα, προγραμματίζεται ένα ακόμη για το 2026.
Ένα από τα πιο πρόσφατα ανοίγματα είναι το νέο Public + home στο Ίλιον, για το οποίο η εταιρεία επένδυσε 1,5 εκατ. ευρώ. Το κατάστημα, συνολικής επιφάνειας 2.000 τ.μ., στεγάζεται σε πρώην χώρο του Euro Outlet. Στο ίδιο κτίριο, σύντομα θα λειτουργήσει και κατάστημα της αλυσίδας μόδας Sinsay, ενώ ήδη υπάρχει αίθουσα bowling.
Παράλληλα, η Public συνεχίζει την ενίσχυση του φυσικού της δικτύου με συνολικές επενδύσεις 10 εκατ. ευρώ, με στόχο όλα τα καταστήματα να διαθέτουν και ηλεκτρικές οικιακές συσκευές.
Μέρος της στρατηγικής επέκτασης είναι και το νέο κατάστημα Public στο εμπορικό συγκρότημα Hellinikon Mall, που αναμένεται να ανοίξει στα τέλη του 2026. Θα εκτείνεται σε τρία επίπεδα, με συνολική επιφάνεια 3.000 τ.μ., και θα περιλαμβάνει όλη τη γκάμα προϊόντων της αλυσίδας, από τεχνολογία και ηλεκτρικές συσκευές έως βιβλία και παιχνίδια. Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Public Group, Ρόμπυ Μπουρλάς, το χαρακτήρισε ως «το ομορφότερο Public στην Ελλάδα».
Η Public επενδύει στρατηγικά στις ηλεκτρικές συσκευές, με τις πωλήσεις του κλάδου να ανέρχονται στα 100 εκατ. ευρώ το 2024. Το ποσοστό αυτό έχει αυξηθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια, καθώς το 2023 οι πωλήσεις ηλεκτρικών συσκευών έφτασαν τα 70 εκατ. ευρώ, από 23 εκατ. ευρώ το 2022.
Παράλληλα, οι ηλεκτρονικές πωλήσεις της εταιρείας αντιπροσώπευσαν το 30% του συνολικού τζίρου το 2024, με την εκτίμηση να ξεπεράσουν το 35% το 2025.
Με το βλέμμα στο μέλλον, η Public συνεχίζει να ενισχύει το δίκτυό της, επενδύοντας τόσο στα φυσικά καταστήματα όσο και στην ψηφιακή της παρουσία.