Retail

Νέα καμπάνια για το SHOPFLIX.gr με πρωταγωνιστή τον Δημήτρη Ουγγαρέζο

Στον αέρα από την Δευτέρα 13 Μάϊου η νέα καμπάνια του SHOPFLIX με μήνυμα «Αυτοί που ξέρουν λένε SHOPFLIX» με πρωταγωνιστή τον Δημήτρη Ουγγαρέζο

Η κεντρική ιδέα της καμπάνιας βασίζεται σε μία απλή αλήθεια: όλοι στρεφόμαστε σε κάποιον που εμπιστευόμαστε, όταν χρειάζεται να πάρουμε μία απόφαση. Το SHOPFLIX επιστρατεύει μία σειρά “ειδικών”, τους οποίους ενσαρκώνει ο Δημήτρης Ουγγαρέζος, μία από τις πιο αναγνωρίσιμες προσωπικότητες στον χώρο της ψυχαγωγίας που διακρίνεται για το χιούμορ και την αυθεντικότητά του. Ο Δημήτρης Ουγγαρέζος με μια διαρκή παρουσία στα media παραμένει διαχρονικά “μέσα στα πράγματα” και διατηρεί μια φρέσκια και διασκεδαστική επαφή με το κοινό. Επιλέχθηκε μεταξύ άλλων, καθώς είναι γνωστός για την ευθύτητα που εκφράζει τη γνώμη του και την ειλικρίνειά του. Χαρακτηριστικά που μόνο εμπιστοσύνη θα μπορούσαν να εμπνεύσουν.

Το σενάριο της νέας καμπάνιας θα ξεδιπλωθεί σπονδυλωτά με μία σειρά spots, όπου o πρωταγωνιστής θα υπενθυμίζει στο καταναλωτικό κοινό τους λόγους για τους οποίους το SHOPFLIX, αποτελεί τη νούμερο 1 επιλογή για τις ανάγκες του. Στο πρώτο σποτ ο Δημήτρης Ουγγαρέζος ενσαρκώνει τον εαυτό του, δίνοντας χρήσιμες συμβουλές σε ακροάτριά του. Αυτά που θα ακολουθήσουν αποτελούν μία έκπληξη που σίγουρα θα κάνει τηλεθεατές και ακροατές να χαμογελάσουν.

Στόχος της συγκεκριμένης καμπάνιας είναι να εικονοποιηθεί ο κατεξοχήν ανθρωποκεντρικός χαρακτήρας του SHOPFLIX. Αποτελεί στοίχημα για την εταιρεία, κάθε φορά που κάποιος πελάτης επισκέπτεται την πλατφόρμα να νιώθει σαν να συνδέεται με έναν φίλο που εμπιστεύεται.

Το SHOPFLIX από την αρχή της λειτουργίας του έχει δεσμευτεί ότι θα προσφέρει στους πελάτες του μια ολοκληρωμένη εμπειρία αγορών που υπερβαίνει τα όρια του παραδοσιακού εμπορίου. Η αξία που φέρνει στο αγοραστικό κοινό δια στόματος Δημήτρη Ουγγαρέζου καθιστά αυτή την υπόσχεση πιο επίκαιρη από ποτέ.

Η καμπάνια δημιουργήθηκε inhouse από την Ομάδα του SHOPFLIX και θα επικοινωνηθεί μέσω τηλεόρασης, ραδιοφώνου και digital Μέσων Επικοινωνίας.

TAGS:

close menu