Επιχειρήσεις

Η TeamViewer κερδίζει βραβείο για την καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών

Η εισηγμένη στο MDAX εταιρεία TeamViewer, κορυφαίος παγκόσμιος πάροχος λύσεων απομακρυσμένης συνδεσιμότητας και ψηφιοποίησης στο χώρο εργασίας, τιμήθηκε για την εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών στα ECCA European Customer Centricity Awards 2021. Η TeamViewer εντυπωσίασε στις κατηγορίες Best User Experience and Employee Experience και έτσι πέτυχε την καλύτερη αξιολόγηση όλων των συμμετεχόντων εταιρειών σε αυτές τις κατηγορίες. Καποιοι άλλοι φιναλίστ ήταν για παράδειγμα, Nespresso, Samsung, Deutsche Telekom, O2, HSBC ή Prodware.

“Είμαστε πολύ περήφανοι που κερδίσαμε το ECCA European Customer Centricity Award σε δύο κατηγορίες. Αυτό το βραβείο πηγαίνει σε κάθε συνάδελφο στην TeamViewer. Όλοι εργάζονται σκληρά κάθε μέρα για να παρέχουν την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση και λύσεις στους πελάτες μας. Αυτό δεν περιορίζεται μόνο στο τμήματα με άμεση επαφή με τον πελάτη, αλλά εφαρμόζεται σε ολόκληρο τον οργανισμό », λέει ο διευθύνων σύμβουλος της TeamViewer, Oliver Steil.

«Ότι κερδίσαμε το Best User Experience και Employee Experience δείχνει αφενός ότι είμαστε ισχυρός συνεργάτης για τους πελάτες μας και αφετέρου ότι οι εργαζόμενοι αισθάνονται άνετα μαζί μας. Στους πελάτες μας, προσφέρουμε λύσεις εύκολες στη χρήση, ασφαλείς και αξιόπιστες. Στους υπαλλήλους μας, προσφέρουμε ένα περιβάλλον και εταιρική κουλτούρα που τους δίνει τη δυνατότητα να αποδίδουν στα καλύτερά τους κάθε μέρα. Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους συναδέλφους μου για την απίστευτη αφοσίωσή τους », λέει ο Karl Markgraf, Chief Operations Officer της TeamViewer.

Στο video, οι εργαζόμενοι της TeamViewer από διάφορα τμήματα εξηγούν τι σημαίνει για τους ίδιους εξυπηρέτηση πελατη https://www.youtube.com/watch?v=T9gf2S2ytlc.

TAGS:

close menu