Επιχειρήσεις

Η Pobuca επεκτείνει τις λύσεις για τα ηλεκτρονικά φαρμακεία

Το Pobuca Experience Cloud, βασισμένο σε τεχνολογίες Τεχνητής Νοημοσύνης προσφέρει σημαντικές δυνατότητες στα ηλεκτρονικά φαρμακεία

Η Pobuca επεκτείνει τις λύσεις της στον κλάδο των ηλεκτρονικών φαρμακείων με την ενσωμάτωση του Pobuca Experience Cloud. Μέσω της πλατφόρμας, κάθε ηλεκτρονικό φαρμακείο αποκτά πρόσβαση σε μια πλήρως ενοποιημένη λύση διαχείρισης εμπειρίας πελατών, συνδυάζοντας δεδομένα CRM από διάφορα σημεία επαφής, όπως φυσικά καταστήματα, e-shop, τμήματα εξυπηρέτησης πελατών, social media και άλλες τρίτες πλατφόρμες.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, το Pobuca Experience Cloud βασισμένο σε τεχνολογίες Τεχνητής Νοημοσύνης προσφέρει στα ηλεκτρονικά φαρμακεία τη δυνατότητα να μετρούν και να βελτιώνουν τις CX και Loyalty μετρήσεις, να εξάγουν σημαντικές πληροφορίες από τη φωνή του πελάτη (VoC) από δημόσιες και ιδιωτικές αλληλεπιδράσεις, καθώς και να λαμβάνουν δεδομένα μαζί με αξιοποιήσιμες προτάσεις για την απόδοση της εξυπηρέτησης των πελατών.

Επιπρόσθετα, προσφέρει τη δυνατότητα σχεδιασμού νέας γενιάς προγραμμάτων πιστότητας και υλοποίησης πλήρως προσωποποιημένων καμπανιών, ανταποκρινόμενη στις πραγματικές ανάγκες του πελάτη. Αυτά τα προγράμματα επιτρέπουν στα φαρμακεία να δημιουργούν εξατομικευμένα σχέδια πιστότητας που ανταμείβουν τους πελάτες όχι μόνο για αγορές αλλά και για διάφορες μορφές αλληλεπίδρασης, τόσο στο φυσικό κατάστημα όσο και online.

Ταυτόχρονα δίνεται η δυνατότητα συνεργασίας  σ’ ένα ευρύτερο δίκτυο συνεργατών  όπου τα μέλη του προγράμματος μπορούν να εξαργυρώνουν τους πόντους τους επιλέγοντας μόνοι τους τις ανταμοιβές τους σε ένα Loyalty Marketplace.

close menu