Επιχειρήσεις

Η νέα στρατηγική της Barphone για τις επικοινωνίες στο cloud

Η Barphone συνεχίζει τη μακροχρόνια πορεία της ως Avaya Diamond Partner και προσθέτει στο portfolio της δύο νέους κορυφαίους παίχτες

Σε μία ταχύτατα μεταβαλλόμενη περίοδο στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών και των contact centers, τόσο σε επίπεδο τεχνολογίας και υποδομών όσο και σε επίπεδο πελατειακών αναγκών, η Barphone διαγράφει τη δική της πορεία εφαρμόζοντας τη νέα της στρατηγική βασισμένη σε τρεις πυλώνες. Με γνώμονα την κατανόηση των αναγκών και την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη στο νέο δυναμικό περιβάλλον, η Barphone τονίζει πως η μετάβαση στο cloud είναι μονόδρομος.

Η αγορά αναδεικνύει το “speed to value”, την ταχύτητα με την οποία μπορούν να αναπτυχθούν νέες εφαρμογές και υπηρεσίες ώστε να υπάρξει διαφοροποίηση από τον ανταγωνισμό, καθώς αποτελεί το σημαντικότερο KPI στη νέα ψηφιακή εποχή. Η Barphone, διανύοντας περισσότερα από 50 χρόνια στην αγορά των τηλεπικοινωνιών, αναγνωρίζει τις τάσεις και τις ανάγκες της αγοράς και διαμορφώνει τη νέα στρατηγική της με το όραμα να συμβάλει στη δημιουργία ενός contact center με αποτελεσματικότητα και ενσυναίσθηση.

Οι τρεις βασικοί πυλώνες της νέας στρατηγικής έχουν στόχο την εσωτερική αναδιοργάνωση της εταιρείας με κατεύθυνση την επόμενη ημέρα των επικοινωνιών στο cloud. Οι τρεις πυλώνες στους οποίους εκτείνεται η στρατηγική είναι:

Cloud First: Όλες οι επενδύσεις, εκπαιδεύσεις και συνέργειες προσανατολίζονται σε τεχνολογίες και λύσεις cloud.

Consulting Services: Αναβάθμιση των υπηρεσιών προσθέτοντας συμβουλευτικό χαρακτήρα και συγκεκριμένες μεθοδολογίες για τη μετάβαση στο cloud.

Multi-vendor Approach: Διεύρυνση του portfolio και των λύσεων με νέες στρατηγικές συνεργασίες με τους ηγέτες της αγοράς.

Η προσέγγιση “one size fits all” δεν λειτουργεί πια. Η Barphone συνεχίζει τη μακροχρόνια πορεία της ως Avaya Diamond Partner και προσθέτει στο portfolio της δύο νέους κορυφαίους παίχτες. Η συνεργασία με τη Microsoft και συγκεκριμένα με την ευρέως διαδεδομένη πλατφόρμα MS Teams στον τομέα των unified communications και collaboration, σε συνδυασμό με την εμπειρία και την εξειδίκευση της Barphone στο voice, δίνει τη δυνατότητα παροχής εξειδικευμένων υπηρεσιών ενοποίησης ή μετατροπής του MS Teams σε ένα ολοκληρωμένο τηλεπικοινωνιακό σύστημα (τηλεφωνικό κέντρο). Η συνεργασία με τη Genesys και συγκεκριμένα με το Genesys Cloud CX στον τομέα του cloud contact center – κορυφαία πρόταση για τη μετάβαση στο public cloud – έρχεται να αναδείξει το Experience as a Service μέσα από μία all-in-one λύση (τηλεφωνία, email, chat, κείμενο, κοινωνικά μέσα).

Με ένα portfolio που αποτελείται από leaders της αγοράς (Avaya, Genesys, Microsoft) και στρατηγικούς συνεργάτες (Audiocodes, Jabra, Dynamics Telephony), σε συνδυασμό με την τεχνογνωσία και τις συμβουλευτικές υπηρεσίες της Barphone, προσφέρεται μία ολοκληρωμένη πρόταση από on-premise και υβριδικές λύσεις έως pure cloud επιλογές.

close menu