Ψηφιακός Μετασχηματισμός

Η ΕΥΔΑΠ ενισχύει την ψηφιακή αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών της

Ακόμη, μέσω της υπηρεσίας ebill, ο πελάτης μπορεί να ενεργοποιήσει την αποστολή ηλεκτρονικού λογαριασμού, καταργώντας τον έντυπο. Μάλιστα, στο πλαίσιο της καμπάνιας “Μαζί θα κάνουμε το χαρτί οξυγόνο”, για κάθε 5 λογαριασμούς που καταργούνται, φυτεύεται ένα δέντρο σε συνεργασία με τη we4all μειώνοντας έτσι το περιβαλλοντικό αποτύπωμα.

Η διείσδυση των ψηφιακών τεχνολογιών στις επιχειρήσεις και ο αντίκτυπός τους στην κοινωνία είναι μια διαδικασία με πολλαπλά οφέλη σε όλα τα επίπεδα. Οι εμπειρίες των καταναλωτών βελτιώνονται συνεχώς ενώ ταυτόχρονα μειώνονται οι ανισότητες μεταξύ των πολιτών.

Με γνώμονα την άμεση και αποτελεσματική εξυπηρέτηση και ενημέρωση του πελάτη, το αναβαθμισμένο site της ΕΥΔΑΠ, www.eydap.gr, είναι προσαρμοσμένο στις απαιτήσεις της σύγχρονης ψηφιακής εποχής. Η παρουσίαση του περιεχομένου προσαρμόζεται αυτόματα στην οθόνη των υπολογιστών, smartphones και tablets, παρέχοντας ένα φιλικό περιβάλλον στον χρήση. Μέσα από το site, οι πελάτες της ΕΥΔΑΠ ενημερώνονται για όλες τις δραστηριότητες της απολαμβάνοντας την ευκολία των δυνατοτήτων και των ψηφιακών υπηρεσιών που τους παρέχει.

Κάνοντας εγγραφή στο eΕΥΔΑΠ, το ηλεκτρονικό κατάστημα της ΕΥΔΑΠ, οι καταναλωτές πραγματοποιούν πλήθος αιτημάτων και συναλλαγών εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια Αποκτούν πρόσβαση και πλήρη έλεγχο στη διαχείριση των παροχών των ακινήτων τους, προχωρούν σε πληρωμή των λογαριασμών τους ή διακανονισμό των οφειλών τους και εξόφληση των δόσεων. Μπορούν ακόμη να υποβάλλουν αίτημα για την υπαγωγή τους στα ειδικά τιμολόγια της ΕΥΔΑΠ (επαγγελματικό, φιλανθρωπικό, πολυτέκνων, υπερηλίκων) ή στο Έκτακτο Ειδικό Τιμολόγιο, παρακολουθώντας ταυτόχρονα, την πορεία τους ηλεκτρονικά.

Για τους πελάτες που δεν είναι δυνατή η ηλεκτρονική διεκπεραίωση των αιτημάτων τους, δίνεται η επιλογή να κλείσουν ραντεβού την ημερομηνία και ώρα που επιθυμούν μέσω του ηλεκτρονικού ημερολογίου κρατήσεων στο eydap.gr. Εναλλακτικά, μπορούν να επικοινωνήσουν μέσω της υπηρεσίας Click2Call για οποιοδήποτε ζήτημα, προγραμματίζοντας την ώρα της κλήσης, ή να καλέσουν στο 1022 ή το 2102144444.

Ακόμη, μέσω της υπηρεσίας ebill, ο πελάτης μπορεί να ενεργοποιήσει την αποστολή ηλεκτρονικού λογαριασμού, καταργώντας τον έντυπο. Μάλιστα, στο πλαίσιο της καμπάνιας “Μαζί θα κάνουμε το χαρτί οξυγόνο”, για κάθε 5 λογαριασμούς που καταργούνται, φυτεύεται ένα δέντρο σε συνεργασία με τη we4all μειώνοντας έτσι το περιβαλλοντικό αποτύπωμα.

Αρχείο ΕΥΔΑΠ – Γραμμή Εξυπηρέτησης

Ενισχύοντας την ψηφιακή αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών της, η ΕΥΔΑΠ προέβη στην ενσωμάτωση ενός σύγχρονου Ψηφιακού Βοηθού (Chatbot), στο eydap.gr, ο οποίος είναι διαθέσιμος 24 ώρες το 24ωρο, 365 μέρες τον χρόνο. Το Chatbot προσφέρει πληροφορίες σχετικά με ποικίλα ερωτήματα των πελατών ενώ τους καθοδηγεί με ευκολία στην εύρεση πληροφοριών για λογαριασμούς, διαρροές και βλάβες του δικτύου, το ηλεκτρονικό κατάστημα και άλλα.
Εξίσου σημαντική είναι η ενέργεια της ΕΥΔΑΠ, σε συνεργασία με τον «Φάρο Τυφλών Ελλάδος», να παρέχει ειδικά σχεδιασμένες υπηρεσίες καθολικής προσβασιμότητας σε καταναλωτές με προβλήματα όρασης, οι οποίες περιλαμβάνουν την αποστολή ειδικών αναγνώσιμων λογαριασμών (μορφή braille, μεγάλες γραμματοσειρές), αποστολή SMS και ηλεκτρονικής αλληλογραφίας, κ.α.

Στο ευρύτερο πλαίσιο μείωσης των ανισοτήτων και του κοινωνικού αποκλεισμού ατόμων με προβλήματα όρασης, παρέχονται ειδικά σχεδιασμένες υπηρεσίες (accessibility menu), που επιτρέπουν στους πελάτες να έχουν έλεγχο της οθόνης τους, κάνοντας αυξομείωση της έντασης της φωτεινότητας, της γραμματοσειράς αλλά και άλλων ρυθμίσεων, ανάλογα με τις ανάγκες τους.

Για πρώτη φορά, στο αναβαθμισμένο site της ΕΥΔΑΠ έχουν αναρτηθεί Ακουστικά Αρχεία για μη Βλέποντες, με μια σύντομη περίληψη της Έκθεσης Βιώσιμης Ανάπτυξης 2021, προκειμένου άνθρωποι με προβλήματα όρασης ή ολικά τυφλοί, να έχουν ισότιμη πρόσβαση στη πληροφόρηση.

Η ψηφιακή εξυπηρέτηση της ΕΥΔΑΠ ενισχύεται με την αναβαθμισμένη εφαρμογή EYDAPP για smartphones και tablets προσφέροντας στους καταναλωτές μία νέα εμπειρία βασισμένη στο UserExperience (UX). Με τη λήψη της εφαρμογής, που ταιριάζει στο λογισμικό τους (iOS ή Android), η προβολή και η απευθείας πληρωμή των λογαριασμών γίνεται πλέον μια εύκολη υπόθεση.

Με τη λειτουργία barcode scanning, οι χρήστες μπορούν να σκανάρουν τον αριθμό παραστατικού τους αποκτώντας άμεσα πρόσβαση στον λογαριασμό και τις παροχές τους. Στο EYDAPP, υπάρχει η επιλογή ΑΝΑΦΟΡΑ ΒΛΑΒΗΣ για τη δήλωση οποιουδήποτε προβλήματος/βλάβης αναρτώντας απλά την αντίστοιχη φωτογραφία και δηλώνοντας στον χάρτη την τοποθεσία.

close menu