Βραβεία - Διακρίσεις

COSMOTE eValue: Κορυφαία εξυπηρέτηση πελατών με νέα πιστοποίηση ISO

Η COSMOTE eValue, μέλος του Ομίλου ΟΤΕ, είναι η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που λαμβάνει την πιστοποίηση ISO 18295-1:2017 για Customer Contact Centers, από την TÜV NORD Ελλάδας. Οι αυστηρές προδιαγραφές και οι υψηλές απαιτήσεις της πιστοποίησης, ενισχύουν την ηγετική θέση και την ανοδική πορεία της COSMOTE eValue, δίνοντάς της ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και ανοίγοντας παράλληλα νέους ορίζοντες για συνεργασίες και ανάπτυξη.

Για τη διαδικασία της πιστοποίησης, η TÜV NORD Ελλάδας, ο αξιόπιστος και διεθνώς αναγνωρισμένος φορέας επιθεώρησης και πιστοποίησης, μελέτησε περιοχές όπως η μετάδοση πληροφοριών στους πελάτες, η μέτρηση και παρακολούθηση της εμπειρίας των πελατών, ο χειρισμός παραπόνων, η προστασία πελατών, οι ανθρώπινοι πόροι, οι διεργασίες λειτουργίας, οι υποδομές για την παροχή υπηρεσιών, αλλά και η σχέση με τον πελάτη. Η πιστοποίηση ISO 18295-1:2017 αποτελεί επισφράγισμα της συστηματικής δουλειάς και της αφοσίωσης της COSMOTE eValue στην ικανοποίηση του πελάτη και επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της για:

  • Ακόμα υψηλότερη ποιότητα εξυπηρέτησης: δέσμευση για συνεχή βελτίωση και υπέρβαση των προσδοκιών.
  • Αξιοπιστία και διαφάνεια: τήρηση των αυστηρότερων διεθνών προτύπων.
  • Εξατομικευμένη προσέγγιση: κατανόηση και κάλυψη των μοναδικών αναγκών του πελάτη.
  • Αποτελεσματική διαχείριση παραπόνων: άμεση ανταπόκριση και επίλυση προβλημάτων.

Αξίζει να σημειωθεί ότι είναι η 14η πιστοποίηση ISO που λαμβάνει η COSMOTE eValue (διαθέτει μεταξύ άλλων τα ISO 9001, ISO 27701, ISO 27001, ISO 22301), επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή της στην παροχή υπηρεσιών εξυπηρέτησης πελατών υψηλών προδιαγραφών.

close menu