Τεχνολογίες

Ψηφιακό πελατολόγιο με ελάχιστα κλικ και μηδενική ταλαιπωρία από τη Megasoft

Η Megasoft, πρωτοπόρος στην ανάπτυξη λογισμικού για επιχειρήσεις, δημιούργησε τη νέα της λύση Ψηφιακό Πελατολόγιο, σχεδιασμένη για να καλύψει απόλυτα τις νέες υποχρεώσεις των επιχειρήσεων που έφερε το νέο ψηφιακό εργαλείο της ΑΑΔΕ, με στόχο την ενίσχυση της διαφάνειας και την αυτοματοποίηση των διαδικασιών καταγραφής πελατών.

Η πιλοτική εφαρμογή του Ψηφιακού Πελατολογίου έχει ξεκινήσει για επιχειρήσεις του κλάδου Auto Moto, συνεργεία, πάρκινγκ, πλυντήρια και εταιρείες ενοικίασης οχημάτων, οι οποίες οφείλουν να καταχωρούν σε πραγματικό χρόνο κάθε πελάτη ή όχημα πριν την παροχή υπηρεσίας, ενώ από την 1η Ιουλίου ξεκινά η υποχρεωτική εφαρμογή.

Η λύση της Megasoft ενσωματώνεται πλήρως στο φιλικό περιβάλλον των εξειδικευμένων εφαρμογών PRISMA Win για το χώρο του Auto Moto, χωρίς την ανάγκη χρήσης πρόσθετων εργαλείων ή εξωτερικών πλατφορμών. Η διαδικασία είναι πλήρως αυτοματοποιημένη και απλή, μειώνοντας τον χρόνο καταχώρισης και την πιθανότητα λαθών. Απλοποιεί την υποχρεωτική καταγραφή πελατών και οχημάτων στην πλατφόρμα της ΑΑΔΕ, ενώ παράλληλα αντιστοιχίζει αυτές τις κινήσεις με τα τιμολόγια και τις αποδείξεις.

Ειδικότερα, κάθε εγγραφή στο Ψηφιακό Πελατολόγιο της Megasoft λαμβάνει μοναδικό αριθμό, ο οποίος συνδέεται με το αντίστοιχο παραστατικό που εκδίδεται και αποστέλλεται αυτόματα στην πλατφόρμα myDATA. Με την ολοκλήρωση της υπηρεσίας, καταχωρούνται επιπλέον στοιχεία, όπως η αναχώρηση, ο τύπος του παραστατικού, ο αριθμός ΜΑΡΚ ή τα στοιχεία του ΦΗΜ, ανάλογα με την περίπτωση.

Η λύση της Megasoft επιτυγχάνει για τις επιχειρήσεις συμμόρφωση με τις κανονιστικές απαιτήσεις, αναβάθμιση των επιχειρησιακών διαδικασιών, βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών, αυξημένη διαφάνεια και ιχνηλασιμότητα των συναλλαγών. Με τη λύση αυτή οι επιχειρήσεις είναι σε θέση να προσαρμοστούν άμεσα και αποτελεσματικά στις νέες απαιτήσεις.

close menu