Επί παντος επιστητού

ΡΙΧΝΟΥΝ ΛΕΦΤΑ ΣΤΟΝ ΒΡΟΝΤΟ. ΑΛΛΑ ΕΠΙΜΕΝΟΥΝ!

του Γιάννη Χαλαβαζή

Λόγω της δουλειάς μας, έχουμε ψηφιακά και έντυπα Μέσα ενημέρωσης, έχουμε διαφωνήσει πάμπολλες φορές με στελέχη εταιρειών που πιστεύουν ότι τα κοινωνικά μέσα επικοινωνίας είναι πανάκεια και όλα τα άλλα πρέπει να υποβαθμίσουν τη λειτουργία τους ή να αυτοκαταργηθούν. Βλέπετε η μονόπλευρη εκπαίδευση που παίρνουν στα Πανεπιστήμια δεν τους δίνει τη δυνατότητα να ξεφύγουν από την (κυριολεκτικά) πλύση εγκεφάλου που υφίστανται από τους Καθηγητές τους.

Προς επίρρωσιν των ανωτέρω διάβασα με προσοχή της Ερευνα «The Pulse of Performance Advertising: Diminishing Returns» των εταιρειών Taboola και Qualtrics, η οποία λέει ότι το 75% των Performance Marketers παρατηρούν μειωμένη απόδοση από τη διαφημιστική δαπάνη στα Social Media.

Τα βασικά ευρήματα της Μελέτης είναι:

  • Η πλειοψηφία των marketers δηλώνει ότι η μειωμένη απόδοση επηρεάζει πάνω από το 30% των διαφημιστικών τους δαπανών.
  • Οι marketers αποδίδουν αυτή την τάση σε κορεσμό κοινού, αύξηση κόστους και κόπωση από την υπερβολική έκθεση σε διαφημίσεις.
  • Πάνω από το 80% εφαρμόζει πολλαπλές στρατηγικές για την αντιμετώπιση του φαινομένου, με πάνω από τους μισούς να επεκτείνονται σε επιπλέον ψηφιακά κανάλια πέραν των social media

Ελπίζουμε τα νέα (κυρίως) στελέχη στα τμήματα Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ να καταλάβουν επιτέλους ότι οι «μονόδρομοι» σπάνια οδηγούν στης επίτευξη των στόχων. Και όταν χειρίζεσαι χρήματα για τα οποία δίνεις λόγο και για την δαπάνη τους και κυρίως για την απόδοσή τους τους πρέπει να είσαι πάρα πολύ προσεκτικός/ή.

close menu