Ολοταχώς σε πορεία για να φτάσει και να ξεπεράσει τα 3.000 χιλιόμετρα οδεύει το δίκτυο αυτοκινητοδρόμων της χώρας στα επόμενα δέκα χρόνια. Σήμερα η χώρα διαθέτει περίπου 2.400 χιλιόμετρα κλειστών αυτοκινητόδρομων, εκ των οποίων τα περίπου 2.210 χιλιόμετρα με διόδια.
Είναι ένα από τα πιο σύγχρονα οδικά δίκτυα της Ευρώπης καθώς η χώρα μας άργησε πολύ στην κατασκευή αυτοκινητοδρόμων με αποτέλεσμα οι περισσότεροι από αυτούς να έχουν ολοκληρωθεί σχετικά πρόσφατα. Αυτό βέβαια βοήθησε στην ανάπτυξη δικτύων με σύγχρονα χαρακτηριστικά ενώ σχεδόν στο σύνολο τους οι άξονες αυτοί λειτουργούν κάτω από καθεστώτα παραχωρήσεων από το Ελληνικό Δημόσιο.
Πιο συγκεκριμένα σήμερα το δίκτυο αυτοκινητοδρόμων περιλαμβάνει:
-την Εγνατία Οδό με 670 χιλιόμετρα αλλά και τους κάθετους προς αυτήν άξονες, δηλαδή το Σιάτιστα-Κρυσταλλοπηγή, Θεσσαλονίκη-Εύζωνοι και Θεσσαλονίκη-Προμαχώνας με ακόμα 213 χιλιόμετρα,
-την Ολυμπία Οδό στο υπό λειτουργία τμήμα Ελευσίνα-Πάτρα μήκους 203 χιλιομέτρων,
-την Ιόνια Οδό στο τμήμα Αντίρριο-Ιωάννινα μήκους 196 χιλιομέτρων,
-την Νέα Οδό στο τμήμα Μεταμόρφωση-Σκάρφεια μήκους 172,5 χιλιομέτρων,
-τον Αυτοκινητόδρομο Μορέα στο τμήμα Κόρινθος-Καλαμάτα, Μεγαλόπολη-Σπάρτη και την Περιφερειακή Καλαμάτας μήκους 205 χιλιομέτρων,
-τον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου στο τμήμα Ράχες Φθιώτιδας-Κλειδί Ημαθίαςμήκους 263 χιλιομέτρων,
-την Κεντρική Οδό στα τμήματα Σκάρφεια-Ράχες Φθιώτιδας με 57χλμ και Λαμία-Καλαμπάκα μήκους 131 χιλιομέτρων,
-την Αττική Οδό με μήκος 70 χιλιομέτρων και
-την Περιφερειακή Θεσσαλονίκης με 31,4 χιλιόμετρα.
-την Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου
-την υποθαλάσσια σήραγγα Ακτίου-Πρέβεζας
η συνέχεια ΕΔΩ: