Απλοποιείται ακόμη περισσότερο η διαδικασία διακοπής εργασιών για επαγγελματίες και επιχειρήσεις, μέσα από τη νέα έκδοση της ψηφιακής εφαρμογής της ΑΑΔΕ στη myAADE. Σε εφαρμογή της απόφασης Α.1060/2025 του διοικητή Γιώργου Πιτσιλή, ενεργοποιούνται σημαντικές βελτιώσεις που μειώνουν τον χρόνο διεκπεραίωσης και περιορίζουν την ανάγκη φυσικής παρουσίας.
Οι βασικές αλλαγές περιλαμβάνουν:
-
Άμεση διακοπή εργασιών ή απευθείας προώθηση σε υπηρεσία σε περιπτώσεις όπως:
-
Κατοχή επαγγελματικών οχημάτων (π.χ. αγροτικά, ΦΙΧ, ρυμουλκούμενα)
-
Κατοχή Φορολογικών Ηλεκτρονικών Μηχανισμών (ΦΗΜ)
-
Μη ουσιώδεις διαφορές στα στοιχεία προμηθευτών
-
-
Αποσύνδεση της ημερομηνίας αυτοπαράδοσης οχημάτων από την ημερομηνία διακοπής εργασιών, υπό προϋποθέσεις.
Η αναβαθμισμένη εφαρμογή είναι διαθέσιμη στη διαδρομή:
myAADE > Μητρώο και Επικοινωνία > Αλλαγή Στοιχείων Μητρώου > Διακοπή Εργασιών Επιχείρησης.
Για υποστήριξη, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (ΚΕΦ) στο 213 162 1000, Δευτέρα έως Παρασκευή, 07:30–17:00.