Η SUPERFOODS, το ελληνικό brand που έχει συνδεθεί με τις φυσικές υπερτροφές και τα συμπληρώματα διατροφής, εμπιστεύθηκε τη Sleed για τον στρατηγικό σχεδιασμό και την υλοποίηση της digital παρουσίας της. Η συνεργασία προέκυψε μέσα από διαδικασία spec και βασίζεται σε ένα ολοκληρωμένο πλάνο που συνδυάζει στρατηγική περιεχομένου, social media, digital media campaigns και influencer marketing, με στόχο την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας και τη διεύρυνση του αγοραστικού κοινού.
Το πλάνο εστιάζει στην ενίσχυση του positioning του brand στην ελληνική αγορά, αξιοποιώντας τόσο τα διαρκή content calendars όσο και τα εποχιακά bursts που υποστηρίζονται δημιουργικά και εμπορικά.
Η Sleed, με ομάδα 160+ in-house experts και κορυφαίες digital πιστοποιήσεις, προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες απόδοσης και περιεχομένου για brands κάθε μεγέθους, αξιοποιώντας συνέργειες στρατηγικής, δημιουργικότητας και τεχνολογίας. Στο πλαίσιο της συνεργασίας με τη SUPERFOODS, αναλαμβάνει τη διαχείριση digital καμπανιών (Google, Meta, TikTok), τον σχεδιασμό και την παραγωγή μηνιαίου social περιεχομένου, την ενεργοποίηση content creators & influencers, τη συμβουλευτική στρατηγικής και το reporting βάσει KPIs, καθώς και την παραγωγή ραδιοφωνικών αναφορών.
Όπως δήλωσε ο Αλέξανδρος Κόσσυβας, Partner & Chief Customer Officer στη Sleed: «Η SUPERFOODS είναι ένα brand με υψηλή απήχηση στην ελληνική αγορά, το οποίο έχει ξεχωρίσει για τη μεγάλη προϊοντική γκάμα και για τη συνέπειά του στην ποιότητα και την καινοτομία. Μέσα από αυτή τη συνεργασία, ενώνουμε τις δυνάμεις μας για να μεταφέρουμε στο digital περιβάλλον αυτή τη δυναμική, με στρατηγική και δημιουργική φρεσκάδα.»
Από την μεριά του ο Ανδρέας Στέργιος, Business Development & Sales Manager της GPHS πρόσθεσε, «Η SUPERFOODS NATURE’S BEST είναι η 1η εταιρία που εισήγαγε με επιτυχία στο χώρο του Ελληνικού Φαρμακείου και κατ’ επέκταση στο ευρύ κοινό, την έννοια και τη σημαντικότητα των Φυσικών Υπερτροφών. Καθόλη τη διάρκεια της 17χρονης παρουσίας της στην Ελληνική αγορά, κατόρθωσε να ανοίξει νέους ορίζοντες, μεταφέροντας στο Ελληνικό κοινό τις πολύτιμες γνώσεις της γύρω από τα οφέλη της κατανάλωσης των SUPERFOODS στην υγεία και το ευ ζην.
Η συνεργασία μας με τη SLEED, στο κομμάτι της Digital επικοινωνίας, αποτελεί στρατηγική μας τοποθέτηση και ποιοτική συνέχεια της μέχρι σήμερα προσπάθειάς μας, που δεν είναι άλλη από την ευαισθητοποίηση του Έλληνα καταναλωτή ως προς το ‘ευ