Έρευνες - Μελέτες

Η εμπειρία εξυπηρέτησης, εξελίσσεται και εμπλουτίζεται …

Οι Έλληνες καταναλωτές γίνονται πιο ψηφιακοί, πιο απαιτητικοί, αλλά παραμένουν και βαθιά ανθρώπινοι!

Η νέα πανελλαδική έρευνα «CX Stories: Η επόμενη εποχή – η δύναμη της εμπειρίας» της Focus Bari, η οποία πραγματοποιείται 2 φορές τον χρόνο (Άνοιξη και Φθινόπωρο), καταγράφει αυθεντικές φωνές των Ελλήνων καταναλωτών, μέσα από πραγματικά περιστατικά καθημερινής εξυπηρέτησης, αναδεικνύοντας ανάγκες και τάσεις στο customer experience.  Συγκεκριμένα, στο part B, παρατηρείται:

  • Ο ψηφιακός μετασχηματισμός, αναβαθμίζει την εμπειρία εξυπηρέτησης: Το 55% δηλώνει ότι οι νέες τεχνολογίες κάνουν την εξυπηρέτηση πιο γρήγορη και άμεση, ενώ 68% αισθάνεται πλέον εξοικειωμένο με τα digital εργαλεία (chatbotvoice.ai…) 
  • Στα απλά ζητούμενα προτιμάται η τεχνολογία, στα δύσκολα η ανθρώπινη επαφή: To 63% θεωρεί, ότι στα θέματα ρουτίνας, οι νέες τεχνολογίες εξυπηρετούν πιο άμεσα, ενώ το 60% αναζητά ανθρώπινη παρουσία για πιο απαιτητικές υποθέσεις.
  • Η θετική στάση των Ελλήνων στην Τεχνητή Νοημοσύνη ενισχύεται: Η αποδοχή της ΤΝ στην εξυπηρέτηση αυξάνεται από 55% (Απρίλιος) σε 62% (Οκτώβριος), με βασικούς λόγους τη διαθεσιμότητα (52%) και την αμεσότητα (41%) που προσφέρει.
  • Η ανθρώπινη διάσταση παραμένει καθοριστική για μια θετική εμπειρία.  Η ταχύτητα και η συνέπεια χτίζουν εμπιστοσύνη, αλλά η αυθεντική σύνδεση και το νοιάξιμο είναι τα στοιχεία που μετατρέπουν μια απλή εξυπηρέτηση σε εμπειρία που μένει.
Δείτε όλη την παρουσίαση της έρευνας εδώ

TAGS:

close menu