Η Digitas Greece, το digital-first omnichannel brand του Publicis Groupe Greece ανακοινώνει το λανσάρισμα μιας εξ ολοκλήρου custom λύσης Customer Data Platform (CDP), σχεδιασμένης και βελτιστοποιημένης αποκλειστικά για τις ανάγκες και τις ιδιαιτερότητες της ελληνικής αγοράς.
Η νέα πλατφόρμα, με την ονομασία Lion Prism, έρχεται να καλύψει το κενό ανάμεσα στις διεθνείς enterprise λύσεις και στις τοπικές ανάγκες και κονδύλια των brands, προσφέροντας:
- Ενοποίηση δεδομένων από κάθε online/offline touchpoint σε πραγματικό χρόνο
- Χρήση ΑΙ και granular segmentation για εκτεταμένο personalization
- Αυτοματοποιημένα customer journeys προσαρμοσμένα σε ελληνικές αγοραστικές συνήθειες
- Εύκολη ενσωμάτωση με υπάρχοντα CRM, loyalty, e-commerce και media ecosystems
- Data dashboards για μετρήσιμο impact
- Συμμόρφωση με GDPR & τοπικούς κανονισμούς, με native privacy-by-design αρχιτεκτονική
Όπως δήλωσε ο Νίκος Αθηναίος, Executive Director της Digitas Greece: “Με το Lion Prism, δίνουμε στα brands τη δύναμη να εκμεταλλευτούν πλήρως όλα τα δεδομένα τους, όπου και αν βρίσκονται. Με αυτόν τον τρόπο, μπορούν να κατανοούν πραγματικά τους πελάτες τους και να ενεργοποιούν τα δεδομένα τους με τρόπο άμεσο, αποδοτικό και μετρήσιμο”.
Η Digitas είναι το digital-first omnichannel brand του Publicis Groupe, με αποστολή να μετατρέπει τα δεδομένα σε ουσιαστικά customer experiences. Συνδυάζοντας στρατηγική, δημιουργικότητα και τεχνολογία, προσφέρει λύσεις CRM, SEO και data-driven εμπειριών που ενώνουν brands και καταναλωτές σε κάθε ψηφιακό touchpoint.