Κορωνοϊός

Ericsson ConsumerLab: Οι online συμπεριφορές που προκάλεσε η πανδημία θα αποτελέσουν τον κανόνα στο μέλλον

Η Ericsson δημοσιεύει τη μεγαλύτερη μέχρι σήμερα μελέτη καταναλωτών, η οποία αντιπροσωπεύει τις απόψεις 2,3 δισεκατομμυρίων καταναλωτών σε 31 αγορές

Η μετάβαση στη διαχείριση βασικών στοιχείων της καθημερινής ζωής μέσω του διαδικτύου, που προκλήθηκε από την παγκόσμια πανδημία Covid-19, θα παραμείνει μια θεμελιώδης πραγματικότητα για τους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο για πολύ καιρό μετά το πέρας της πανδημίας, προβλέπει μια νέα ολοκληρωμένη έκθεση για τους καταναλωτές από την Ericsson (NASDAQ: ERIC).

Η έκθεση του Ericsson ConsumerLab με τίτλο “Η Μελλοντική Αστική Πραγματικότητα” είναι η μεγαλύτερη μέχρι σήμερα μελέτη της Ericsson για τους καταναλωτές. Αποκαλύπτει θεμελιώδη insights σχετικά με το τι πιστεύουν οι καταναλωτές ότι θα συμβεί μετά την πανδημία μέχρι το έτος 2025.

Εκπροσωπώντας τις απόψεις του ισοδύναμου 2,3 δισεκατομμυρίων καταναλωτών από 31 αγορές παγκοσμίως, η έκθεση προβλέπει ότι οι καταναλωτές όχι μόνο θα συνεχίσουν να διαχειρίζονται συνήθεις δραστηριότητες – όπως η εργασία εξ αποστάσεως, η ηλεκτρονική μάθηση, η ηλεκτρονική υγεία και τα ηλεκτρονικά ψώνια – αλλά θα προσθέσουν κατά μέσο όρο 2,5 νέες υπηρεσίες. Η έκθεση προβλέπει ότι οι καταναλωτές θα δώσουν προτεραιότητα στον ελεύθερο χρόνο τους για να ταξιδέψουν περισσότερο, να διάγουν μια συνειδητή ζωή και να περνούν χρόνο με τους φίλους και την οικογένειά τους.

Ως αποτέλεσμα των αυξημένων διαδικτυακών δραστηριοτήτων, οι καταναλωτές προβλέπεται να ξοδεύουν, κατά μέσο όρο, επιπλέον δέκα ώρες την εβδομάδα στο διαδίκτυο όταν θα εισέλθουν στη νέα κανονικότητα. Η κίνηση αυτή αναμένεται επίσης να καλύψει το χάσμα μεταξύ των μετριοπαθών και των προχωρημένων χρηστών του διαδικτύου, με τους πιο μετριοπαθείς χρήστες του διαδικτύου να έχουν εισάγει περισσότερες διαδικτυακές υπηρεσίες στην καθημερινή τους ζωή κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Η Zeynep Ahmet, Senior Researcher, ConsumerLab, Ericsson Research, δηλώνει: “Καθ’ όλη τη διάρκεια της πανδημίας, οι τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιών (ΤΠΕ) έχουν αναδειχθεί ως το θεμελιώδες μέσο που χρησιμοποιούν οι καταναλωτές για τη διαχείριση πολλών πτυχών της καθημερινότητάς τους. Τα τελευταία ευρήματά μας δείχνουν ότι αυτό θα συνεχιστεί και στην “επόμενη κανονικότητα”, αλλά και πέραν αυτής. Η τάση αυτή μπορεί να υποστηρίξει τους καταναλωτές ούτως ώστε να δώσουν προτεραιότητα στα πιο σημαντικά πράγματα της ζωής τους, είτε αυτό είναι να περνούν περισσότερο χρόνο με τα αγαπημένα τους πρόσωπα είτε να ακολουθούν έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής. Ως καταλύτης των νέων διαδικτυακών συνηθειών, είναι σαφές ότι τόσο τα δίκτυα κινητών επικοινωνιών όσο και οι προσπάθειες ψηφιακής συμπερίληψης θα διαδραματίσουν κρίσιμο ρόλο στην οικοδόμηση των αυριανών ανθεκτικών, χωρίς αποκλεισμούς και ισότιμων κοινωνιών”.

Βασικά ευρήματα της έκθεσης:

  • Οποιαδήποτε καθημερινή ρουτίνα θα συμβαίνει online μέχρι το 2025: ένας στους δύο καταναλωτές αναμένει να χρησιμοποιήσει την ηλεκτρονική μάθηση για την επιμόρφωσή του. Περισσότεροι από τους μισούς καταναλωτές παγκοσμίως πιστεύουν ότι όλες οι ψυχαγωγικές τους δραστηριότητες θα είναι διαδικτυακές. Περισσότεροι από το ένα τρίτο των καταναλωτών θα παραγγέλνουν τα ψώνια τους κυρίως online στο μέλλον.
  • Το 64% των καταναλωτών αναμένει αυξημένα επίπεδα άγχους στην κοινωνία: περισσότεροι από τρεις στους πέντε καταναλωτές πιστεύουν ότι θα είναι απαραίτητο να μποούν να διαχειριστούν με επιτυχία πολλαπλές δουλειές για να διατηρήσουν ένα αξιοπρεπές εισόδημα. Ταυτόχρονα, επτά στους δέκα καταναλωτές αναμένουν να ζήσουν πιο υγιεινά.
  • Η ευκολία θα έρθει σε βάρος της ιδιωτικής ζωής: ενώ το 75% των καταναλωτών προβλέπουν ότι η ζωή τους θα καθοδηγείται από την ευκολία το 2025, επτά στους δέκα αναμένουν επίσης να δώσουν μεγαλύτερη προσοχή στην ασφάλεια και την ιδιωτική τους ζωή στο διαδίκτυο.
  • Τα τοπικά ψώνια θα δείξουν το δρόμο: οδηγούμενοι εν μέρει από περιβαλλοντικές ανησυχίες, οι μισοί καταναλωτές παγκοσμίως αναμένουν να ψωνίζουν περισσότερα τοπικά προϊόντα και παραγωγή ως νέο μελλοντικό κανόνα.
  • Οι μισοί καταναλωτές εκφράζουν την ανησυχία τους για την κλιματική αλλαγή, ωστόσο το 67% επιθυμούν να αυξήσουν τα ταξίδια αναψυχής τους στο μέλλον: ενώ οι περισσότεροι καταναλωτές πιστεύουν ότι θα πρέπει να γίνουν προσβάσιμες πιο βιώσιμες επιλογές ταξιδιού, μόνο ένας στους τρεις δηλώνει ότι θα αποφύγει να πετάξει όταν ταξιδεύει για αναψυχή στο μέλλον.
  • Ο χρόνος που αφιερώνεται στο διαδίκτυο θα αυξηθεί κατά μέσο όρο κατά 10 ώρες την εβδομάδα έως το 2025: η εξάρτηση από τις διαδικτυακές πλατφόρμες αναμένεται να συνεχιστεί και μετά την πανδημία, με τους καταναλωτές να προβλέπουν ότι θα προσθέσουν κατά μέσο όρο 2,5 επιπλέον υπηρεσίες στις καθημερινές διαδικτυακές τους δραστηριότητες έως το 2025. Αυτό επιβεβαιώνει την σημασία της ψηφιακής συμπερίληψης για τη διασφάλιση μιας ισότιμης και ανθεκτικής “επόμενης κανονικότητας”.
close menu