Βραβεία - Διακρίσεις

COSMOTE: Influencer Dream Team of the Year και 12 βραβεία στα Influencer Marketing Awards 2024

Με το κορυφαίο βραβείο Influencer Dream Team of the Year και 12 βραβεία τιμήθηκε η COSMOTE στα Influencer Marketing Awards 2024. Οι βραβεύσεις αφορούν στο πρωτότυπο πρόγραμμα προσωπικής ανάπτυξης για τους νέους “YOU. MADE BY YOU” του Whats Up, το λανσάρισμα της πρωτοποριακής εφαρμογής COSMOTE CHRONOS και τη 2η σεζόν της εκπομπής που προβάλλεται αποκλειστικά στο YouTube κανάλι του BOX, με τίτλο «Αλάτι & Πιπέρι».

Το YOU. MADE BY YOU, το βιωματικό πρόγραμμα προσωπικής ανάπτυξης του Whats Up απέσπασε την κορυφαία διάκριση Influencer Dream Team of the Year και ακόμη 6 βραβεία (1 Platinum – Best Multi-Platform Use for Influencer Marketing, 2 Gold, 3 Silver). Το συγκεκριμένο πρόγραμμα απευθύνεται σε νέους ανεξαρτήτως σπουδών, εργασίας και κοινωνικής κατάστασης και αποτελεί μια πρωτοβουλία της COSMOTE, η οποία εντάσσεται στις δράσεις για την στήριξη της κοινωνίας.

Συνολικά 4 βραβεία (1 Platinum  Best in Tech & Telcos, 2 Gold, 1 Bronze) κατέκτησε το COSMOTE CHRONOS App. Η εφαρμογή επαυξημένης πραγματικότητας, αξιοποιώντας τις καινοτόμες τεχνολογίες AR (Augmented Reality), VR (Virtual Realtiy), AI (Artificial Intelligence) και το δίκτυο 5G, ζωντανεύει ξανά τα πιο σπουδαία μνημεία στον Βράχο της Ακρόπολης, για να μπορεί να τα θαυμάσει οποιοσδήποτε, όπου κι αν βρίσκεται στον κόσμο, ακριβώς όπως ήταν στην αρχαιότητα.

Τέλος, 2 βραβεία κέρδισε η 2η σεζόν της εκπομπής «Αλάτι & Πιπέρι», που προβάλλεται αποκλειστικά στο YouTube κανάλι του BOX Delivery. Συγκεκριμένα, οι Fraoules22, η Κατερίνα Ζαρίφη και η Ιλένια Ουίλιαμς, υπερασπίστηκαν με τα πιο «δυνατά» τους επιχειρήματα τα αγαπημένα τους φαγητά.

Πρόκειται για τρία έργα διαφορετικά μεταξύ τους, με κοινό παρονομαστή τη δημιουργία πρωτότυπου και αυθεντικού περιεχομένου από creators στις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες Social Media. Δημιουργικές προσεγγίσεις, που άγγιξαν τις καρδιές του κοινού καταγράφοντας απήχηση που ξεπέρασε κάθε προσδοκία.

TAGS:

close menu