Τη νέα εποχή του online retail εγκαινιάζει η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Bazaar, με την υλοποίηση ενός custom ηλεκτρονικού καταστήματος B2C, που σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε από την Digital4U. Η λύση περιλαμβάνει εξατομικευμένο σχεδιασμό, προηγμένη λειτουργικότητα και πλήρη διασύνδεση με το Pylon ERP, προσφέροντας μια άρτια αγοραστική εμπειρία και αποτελεσματική διαχείριση παραγγελιών.
Το νέο eshop διαθέτει φιλικό UI για όλες τις συσκευές (mobile, tablet, desktop) και ευέλικτη παρουσίαση προϊόντων, με στόχο την άνετη πλοήγηση και την ταχύτερη ολοκλήρωση αγορών. Ενσωματώνει εργαλεία όπως:
Custom menu για άμεση πρόσβαση σε βασικές κατηγορίες προϊόντων
Πολλαπλά φίλτρα (κατηγορία, τιμή, διαθεσιμότητα)
Προηγμένο εργαλείο αναζήτησης με ακριβή εντοπισμό προϊόντων
Δημιουργία και αποθήκευση προσωπικών λιστών για μελλοντικές αγορές
Σημαντική καινοτομία αποτελεί η λειτουργία ελέγχου Ταχυδρομικού Κώδικα, για την επιβεβαίωση διαθεσιμότητας παραδόσεων, ενώ η δυνατότητα επιλογής τρόπου κοπής σε προϊόντα όπως το κρέας ενισχύει την προσωποποιημένη εμπειρία του χρήστη. Η προσθήκη Promo Bundles με ειδικές τιμές αποτελεί επιπλέον αγοραστικό κίνητρο.
Η άμεση διασύνδεση με το Pylon ERP επιτρέπει την ενημέρωση αποθεμάτων και την εκτέλεση παραγγελιών σε πραγματικό χρόνο, εξασφαλίζοντας ακρίβεια, ταχύτητα και καλύτερο customer service.
Όπως αναφέρει η Digital4U, η συνεργασία με την Bazaar βασίστηκε σε ολιστική προσέγγιση: από τον αρχικό σχεδιασμό έως την τεχνική υλοποίηση και το SEO, με στόχο την ενίσχυση της online παρουσίας και της εσωτερικής αποδοτικότητας της επιχείρησης. Στα μελλοντικά πλάνα περιλαμβάνονται επιπλέον λειτουργίες, με γνώμονα την ευελιξία, την εμπειρία του χρήστη και τη διαρκή ανταγωνιστικότητα.