Τεχνολογίες

AfterSalesPro 2.0: Ισχυρή αναβάθμιση πλατφόρμας και νέοι strategic partners

Εισάγει αποτελεσματικές λύσεις after sales excellence, optimization & retention στο Retail

Η Νέα Εποχή απαιτεί efficiency & εξαιρετική εμπειρία μετά το check out

Η AfterSalesPro παρουσιάζει την πλατφόρμα 2.0, μια αναβαθμισμένη λύση που αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο οι εμπορικές επιχειρήσεις διαχειρίζονται το after-sales, την εμπειρία πελάτη και το operational efficiency. Η νέα έκδοση ενσωματώνει εξελιγμένες δυνατότητες και ενισχύεται από strategic partners, σηματοδοτώντας το επόμενο βήμα ανάπτυξης της εταιρείας.

Excellence Beyond the Checkout

Με περισσότερες από 700 επιχειρήσεις στο δίκτυό της, η πλατφόρμα AfterSalesPro 2.0 μετατρέπει το after-sales από κόστος σε μοχλό growth. Το νέο offering δομείται σε τρεις πυλώνες που καλύπτουν πλήρως το post-purchase journey και ενισχύουν το fulfilment, το cost optimization και το customer retention.

1.   Order Fulfilment Excellence: Αποτελεσματικότερο Fulfilment
Αυτοματοποιημένες διαδικασίες αποστολής, παρακολούθησης και επιστροφών, branded tracking, SLA monitoring και συνεπής εμπειρία σε κάθε παραγγελία.

2.   Supply Chain Optimization: Βελτιστοποίηση Κόστους & Απόδοσης
Η AfterSalesPro 2.0 ενισχύεται με προηγμένα εργαλεία όπως το Efficiency Booster ProTM για έξυπνη επιλογή courier, real-time fulfilment analytics και SLA dashboards.Το Benchmarking ProTM δίνει στις επιχειρήσεις τη δυνατότητα να συγκρίνουν την απόδοσή τους με τον μέσο όρο της αγοράς μέσα από συγκεντρωτικα dashboards. Παράλληλα, το Antifraud ProTM μειώνει σημαντικά επισφαλείς αντικαταβολές και αποτυχημένες παραδόσεις, ενισχύοντας το cash flow.

3.   CX, Retention & Loyalty:  Ανάπτυξη Εσόδων & Εμπειρίας Πελάτη
Η πλατφόρμα εισάγει προηγμένα AI CRM automations με user segmentation, abandoned cart flows, smart notifications και Satisfaction ProTM για αυτοματοποιημένα CX surveys. Επιπλέον, τα AI-driven auto product recommendations μέσω Viber επιτυγχάνουν υψηλό ROI, προσφέροντας ακόμα μεγαλύτερη αξία στο retention και το upselling.

Ενίσχυση με Strategic Partners

Η AfterSalesPro ενισχύει τη στρατηγική της δομή με δύο partners με μακρά εμπειρία στον χώρο του retail, του e-commerce και των SaaS μοντέλων.

Νίκος Βαρβαδούκας, Investor & μέλος Advisory Board

Με πολυετή εμπειρία σε ηγετικούς ρόλους σε omnichannel operations, τα digital business models και την ενδυνάμωση retail οργανισμών, ο Νίκος Βαρβαδούκας εντάσσεται στην AfterSalesPro ως Investor και μέλος του Advisory Board. Η συμβολή του στη στρατηγική κατεύθυνση της εταιρείας και η γνώση του στο omnichannel οικοσύστημα αποτελούν σημαντικό βήμα για την επόμενη φάση ωρίμανσης και ανάπτυξης της πλατφόρμας.

Χρήστος Αμπατζής, Founding Partner & Strategic Investor

Με μακρά διαδρομή στον χώρο του e-commerce, των ψηφιακών λύσεων και της ανάπτυξης εταιρειών του κλάδου, ο Χρήστος Αμπατζής αποτελεί Founding Partner και Στρατηγικό Επενδυτή της AfterSalesPro. Η συμμετοχή του ενισχύει το επενδυτικό και στρατηγικό προφίλ της AfterSalesPro και επιβεβαιώνει τη δυναμική του οράματος να μετατρέψει το after-sales σε μοχλό ανάπτυξης για τις επιχειρήσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Ο Νικόλαος Χατζηδάκης, CEO της AfterSalesPro δήλωσε «Η ένταξη των νέων στρατηγικών partners σηματοδοτεί μια νέα, ισχυρή εποχή για την AfterSalesPro. Ενδυναμώνουμε την ευρύτερη μας ομάδα και επιβεβαιώνουμε το όραμά μας να μετατρέψουμε το after-sales σε βασικό μοχλό ανάπτυξης για κάθε επιχείρηση. Προχωράμε με αυτοπεποίθηση, καθαρή στρατηγική και πίστη σε ένα μέλλον γεμάτο προοπτικές. Γιατί η σχέση με τον πελάτη δεν κρίνεται στο checkout — αλλά σε όλο το ταξίδι που ακολουθεί.»

close menu