Η EY Ελλάδος και το Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (ΟΔΕ) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ), επεκτείνουν τη συνεργασία τους, εγκαινιάζοντας έναν νέο κύκλο κοινών δράσεων με επίκεντρο το Customer Experience (CX).
Στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας, σχεδιάστηκαν και ολοκληρώθηκαν με επιτυχία τέσσερα εξειδικευμένα workshops με τίτλο “CX Mastery Series: Powered by EY” – ως μέρος του μαθήματος «Διοίκηση Εμπειρίας Πελάτη» του Τμήματος ΟΔΕ – με στόχο να γεφυρώσουν τη θεωρητική κατάρτιση των φοιτητών με τις πρακτικές ανάγκες της αγοράς. Το μάθημα εντάχθηκε στο νέο Πρόγραμμα Σπουδών του Τμήματος ΟΔΕ πριν από τρία χρόνια και διδάσκεται για πρώτη φορά σε ελληνικό πανεπιστήμιο το τρέχον ακαδημαϊκό εξάμηνο, με διδάσκοντα τον Καθηγητή Μάρκετινγκ, Γιώργο Σιώμκο.
Με εισηγητές εξειδικευμένα στελέχη της EY Ελλάδος και με την υποστήριξη του χώρου καινοτομίας και συνδημιουργίας EY wavespace Athens, στα σεμινάρια αυτά εξετάστηκαν, μεταξύ άλλων, οι τρόποι με τους οποίους το digital marketing μπορεί να ενισχύσει την επιχειρησιακή απόδοση, η συμβολή της νευροεπιστήμης στη διαμόρφωση και στη λήψη στρατηγικών αποφάσεων, οι σύγχρονες μέθοδοι προσέγγισης του Customer Experience μέσα από συγκεκριμένα use cases, καθώς και η στενή σχέση μεταξύ User Experience (UX) και αντίληψης του brand. Οι φοιτητές που συμμετείχαν στα workshops, έλαβαν βεβαιώσεις παρακολούθησης με την υπογραφή του ΟΠΑ, της ΕΥ Ελλάδος και του Τμήματος ΟΔΕ.
Επιπρόσθετα, μεταξύ άλλων δράσεων, η συνεργασία προβλέπει και:
- Επισκέψεις προπτυχιακών ή/και μεταπτυχιακών φοιτητών του Τμήματος ΟΔΕ του ΟΠΑ στα γραφεία της ΕΥ στην Αθήνα, με ενημέρωση από τις ομάδες της ΕΥ σε θέματα του ευρύτερου οικοσυστήματος CX, όπως Service Design και Digital Transformation
- Δυνατότητα πρακτικής άσκησης προπτυχιακών φοιτητών στην ΕΥ Ελλάδος στο ευρύτερο γνωστικό αντικείμενο του CX, με σκοπό την απόκτηση τεχνογνωσίας και εργασιακής εμπειρίας
- Ανάπτυξη άλλων δράσεων συνεργασίας για την ενίσχυση των ικανοτήτων και γνώσεων νέων επιστημόνων στους κλάδους ανάλυσης και έρευνας της συμπεριφοράς καταναλωτή-πελάτη και του ευρύτερου οικοσυστήματος CX.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΥ Ελλάδος, Γιώργος Παπαδημητρίου, δήλωσε σχετικά: «Η διαχείριση της εμπειρίας του πελάτη είναι εξαιρετικά σημαντική για τις επιχειρήσεις, καθώς επηρεάζει άμεσα την αφοσίωση των πελατών, τη φήμη αλλά και την ανάπτυξη της εταιρείας, σε μία περίοδο όπου οι προτιμήσεις και οι προσδοκίες των καταναλωτών μεταβάλλονται διαρκώς. Χαιρετίζουμε την πρωτοβουλία του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών να ξεκινήσει, για πρώτη φορά στη χώρα μας, ένα εξειδικευμένο μάθημα για το CX, και τη στηρίζουμε έμπρακτα, θέτοντας στη διάθεση του ΟΠΑ και των φοιτητών του την τεχνογνωσία και εμπειρία των ομάδων μας. Η συνεργασία με τα πανεπιστημιακά ιδρύματα της χώρας αποτελεί για όλους εμάς στην EY, μία δέσμευση για την αποτελεσματικότερη κάλυψη των αναγκών της σύγχρονης αγοράς εργασίας και την προώθηση της έρευνας και της καινοτομίας».
Ο Πρύτανης του ΟΠΑ, Καθηγητής Βασίλης Βασδέκης, ανέφερε: «Στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών η εξωστρέφεια αποτελεί κινητήριο δύναμη για σύναψη συνεργασιών με κορυφαίες εταιρείες που δραστηριοποιούνται διεθνώς. Η ακαδημαϊκή κοινότητα του ΟΠΑ, επεκτείνει τη συνεργασία της με την ΕΥ Ελλάδος και στο κομμάτι του Customer Experience έτσι ώστε οι φοιτητές και οι φοιτήτριές του να εκπαιδεύονται πάνω σε πραγματικές συνθήκες, στο φυσικό περιβάλλον εταιρειών. Οι νέες εκπαιδευτικές διαδικασίες επιτάσσουν την υιοθέτηση εξελιγμένων και καινοτόμων μεθόδων διδασκαλίας ώστε να μεταφέρεται η γνώση και η τεχνολογία αμφίπλευρα.»
Τέλος, ο Πρόεδρος του Τμήματος ΟΔΕ και διδάσκων του Μαθήματος, Καθηγητής Γιώργος Σιώμκος, σημείωσε: «Το Τμήμα ΟΔΕ του ΟΠΑ γράφει ιστορία, όντας το πρώτο στην Ελλάδα που εντάσσει το Customer Experience Management στο Πρόγραμμα Σπουδών του, αναδεικνύοντας όχι μόνο τη σημασία της καινοτομίας στη σύγχρονη διοίκηση, αλλά και την ανάγκη σύνδεσης της ακαδημαϊκής γνώσης με τις πραγματικές απαιτήσεις και δυναμικές της αγοράς. Η EY Ελλάδος στήριξε έμπρακτα αυτό το πρωτοποριακό εγχείρημα, συμμετέχοντας ενεργά στη διαμόρφωση μιας ζωντανής και ουσιαστικής εκπαιδευτικής εμπειρίας. Θερμές ευχαριστίες εκφράζω στα στελέχη της EY, καθώς και στον Πρύτανη του ΟΠΑ Καθηγητή Βασίλη Βασδέκη και τον Αντιπρύτανη Καθηγητή Λεωνίδα Δουκάκη, για την πολύτιμη συμβολή τους στην επιτυχία αυτής της πρωτοβουλίας».