ICT plus
Δευτέρα, 21 Ιανουαρίου 2019

ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ

ΠΟΣΟ ΩΦΕΛΗΣΕ Η "ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ" ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ?
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ (ΑΝΩ ΤΟΥ 70%)
ΠΟΛΥ (ΑΠΟ 60 ΕΩΣ 70%)
ΑΡΚΕΤΑ (ΑΠΟ 50 ΕΩΣ 60%)
ΜΕΤΡΙΑ (ΑΠΟ 40 ΕΩΣ 50%)
ΛΙΓΟ (ΑΠΟ 30 ΕΩΣ 40%)
ΚΑΘΟΛΟΥ (ΚΑΤΩ ΑΠΟ 30%)

Greek ICT FORUM 2007


Ο τομέας της διανομής ψηφιακών υπηρεσιών και προϊόντων τηλεπικοινωνιών, πληροφορικής και επικοινωνιών αποκτά τεράστια επιχειρηματική και τεχνολογική σημασία. Οι αλυσίδες λιανικής και τα αυτόνομα κέντρα διανομής και πωλήσεων δημιουργούν συνεχώς νέες προοπτικές ανάπτυξης και διεύρυνσης των επιχειρηματικών στόχων επιχειρήσεων κάθε μεγέθους. Από την πλευρά των πολυεθνικών και των τοπικών προμηθευτών οι σχέσεις τους με το «κανάλι» αποκτά κεφαλαιώδη σημασία καθώς οι σχέσεις αυτές πρέπει να είναι ισχυρές και σταθερές. Οι συνεχείς τεχνολογικές εξελίξεις στις Τηλεπικοινωνίες και την Πληροφορική, καθώς και η ενοποίηση όλων των ενδιάμεσων υπηρεσιών οι οποίες παλαιότερα διανέμονται από διακριτά κανάλια διανομής δημιουργούν νέες εξελίξεις. Ολες αυτές τις παραμέτρους θα καταγράψουν, θα αναλύσουν και θα σχολιάσουν οι Ομιλητές και οι Σύνεδροι της συνεδριακής ενότητας Digital Channel and Sales, που διοργανώνεται με τη συνεργασία του περιοδικού CHANNEL PARTNER

Η συνεδριακή ενότητα Digital Channel and Sales διεξήχθη την Τρίτη 30 Οκτωβρίου σε δύο μέρη μεταξύ των ωρών 11.20 και 15.30 ως εξής:
Το πρώτο από 11.20 έως 13.00 και το δεύτερο από 13.30 έως και 15.30.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ
Digital Channel & Sales

Η ενότητα Digital Channel & Sales είναι μία από τις έξι αυτοτελείς συνεδριακές συναντήσεις, που διοργανώθηκαν στο 9ο Greek ICT Forum.  Θεματικός άξονας της ενότητας ήταν η παρουσίαση των τάσεων στον χώρο της λιανικής πώλησης και προώθησης ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών μέσα από τα κανάλια και αλυσίδες λιανικής πώλησης, σε μία περίοδο κατά την οποία ο ανταγωνισμός και η ζήτηση ψηφιακών υπηρεσιών και προϊόντων αυξάνονται συνεχώς.


ΑΙΘΟΥΣΑ BALL ROOM III

09.30 – 12.00
ΔΙΑΝΟΜΗ: ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ
Συζήτηση στρογγυλής τραπέζης στο πλαίσιο της οποίας, υψηλόβαθμα και έμπειρα στελέχη της αγοράς κατάθεσαν απόψεις, θέσεις, εκτιμήσεις και προτάσεις. Συμμετείχαν οι κ.κ:

* Ψηφιακή Τεχνολογία και Λιανική [κ. Γρηγόρης Κράνος, Εμπορικός Διευθυντής Η/Υ και Ψηφιακής Τεχνολογίας, Πλαίσιο]
* Κώστας Τσακάλης,
Channel Sales Manager, Info-Quest
* Ηλίας Κωνστάντος,
International Accounts Director, Interset
* Σπύρος Κουρμούσης, Γενικός Διευθυντής, Enet Solutions - Logicom
* Τάκης Βοκολίδης, Γενικός Διευθυντής, Μακεδονικά Περιφερειακά
* Δημήτρης Παπαϊωάννου, Γενικός Διευθυντής, Oktabit
*
Απόστολος Αποστολάκης, Γενικός Διευθυντής, E-SHOP.GR 

12.00 – 12.30
ΛΙΑΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ 

RETAIL vs. e-TAIL: Σπύρος Λούρος, Marketing Director, Multirama

12.30 – 13.00 ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ

13.00 – 14.30

H ΔΙΕΥΡΥΝΣΗ ΤΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ 
(1ο μέρος, 2ης ενότητας)

Συζήτηση με τους Συνέδρους

14.30 – 15.30

Co-MARKETING:  
(2ο μέρος, 2ης ενότητας)

* Co-Marketing: Oι εναλλακτικοί τρόποι επένδυσης στο δίκτυο των συνεργατών
   Αλέξανδρος Κινινής, ΟΕΜ Marketing Manager, Microsoft Ελλάς
* Επενδύστε στη σχέση σας, επενδύστε στην επιχείρησή σας
   Νίκος Μποτίνης, Channel Manager, Cisco Systems Hellas

Συζήτηση με τους Συνέδρους

15.30: ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΕΝΟΤΗΤΑΣ

Ταυτότητα Συνεδρίου