ICT plus
Τετάρτη, 29 Ιανουαρίου 2020

ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ

ΠΟΣΟ ΩΦΕΛΗΣΕ Η "ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ" ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ?
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ (ΑΝΩ ΤΟΥ 70%)
ΠΟΛΥ (ΑΠΟ 60 ΕΩΣ 70%)
ΑΡΚΕΤΑ (ΑΠΟ 50 ΕΩΣ 60%)
ΜΕΤΡΙΑ (ΑΠΟ 40 ΕΩΣ 50%)
ΛΙΓΟ (ΑΠΟ 30 ΕΩΣ 40%)
ΚΑΘΟΛΟΥ (ΚΑΤΩ ΑΠΟ 30%)

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

28/1/2020

Συστήματα τηλεματικής εντός τετραμήνου θα εγκαταστήσουν ΟΑΣΑ, ΟΑΣΘ και ΚΤΕΛ για έλεγχο των δρομολογίων και επιβολή προστίμων σε περίπτωση μη εκτέλεσης καθορισμένου δρομολογίου.

Προθεσμία τεσσάρων μηνών στα ΚΤΕΛ Αθήνας και Θεσσαλονίκης δίνει το σχέδιο νόμου για τα υδατοδρόμιαγια, για την εγκατάσταση συστήματος τηλεματικής, ώστε να πληροφορούνται οι επιβάτες για την ώρα άφιξης των λεωφορείων, και συμβατού συστήματος ηλεκτρονικού εισιτηρίουμε αυτά των ΟΑΣΑ και ΟΑΣΘ,. Πρόκειται για δέσμευση άκρως αισιόδοξη, αφού στο πολυσέλιδο σχέδιο νόμου ενσωματώνονται πολλές ρυθμίσεις για τη λειτουργία των ΚΤΕΛ και των αστικών - υπεραστικών επιβατικών μεταφορών.
27/1/2020

Αποκλείστηκαν η WIND Hellas και η Oman Fiber Optics από το ΣΔΙΤ των 850 εκατ. ευρώ των ευρυζωνικών δικτύων πολύ υψηλών ταχυτήτων. Συνεχίζουν οκτώ εταιρείες. Tέλος Φεβρουαρίου οι δεσμευτικές προτάσεις.

Στον διαγωνισμό ΣΔΙΤ, ύψους περί τα 850 εκατ. ευρώ (με ΦΠΑ), που καλύπτει την ανάπτυξη ευρυζωνικών δικτύων υψηλής ταχύτητας στις λεγόμενες «λευκές περιοχές» της χώρας, συνεχίζουν οι εταιρείες: ΔΕΗ, Ιντρακόμ Κατασκευές, Grid Telecom (θυγατρική του ΑΔΜΗΕ), Vodafone, ΑΒΑΞ, Μυτιληναίος, ΟΤΕ και ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή. Αποκλείστηκαν η WIND HELLAS και η Oman Fiber Optics.
27/1/2020

Με ψηφιακές υποδομές υπό κατάρρευση το υπουργείο Μεταφορών εξαγγέλλει απλοποίηση και ψηφιοποίηση των διοικητικών υπηρεσιών υπογράφοντας προγραμματική συμφωνία με το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης

Αδειες οδήγησης, μεταβιβάσεις αδειών κυκλοφορίας των αυτοκινήτων, point system, ακόμη και καταγγελίες είτε προς οδηγούς ταξί ή εκπαιδευτές υποψήφιων οδηγών θα γίνονται γρήγορα, εύκολα και «με ένα κλικ» από το υπουργείο Μεταφορών, όπως διαβάσαμε στον έντυπο ψηφιακό τύπο τις τελευταίες ημέρες, όμως το «μυστικό» στην έδρα του υπουργείου Μεταφορών είναι ότι οι περισσότερες εξαγγελίες βασίζονται σε ένα «σύστημα» πληροφορικής που είναι κυριολεκτικά υπό κατάρρευση.Συγκεκριμένα το παμπάλαιο σύστημα πληροφορικής που εκδίδει άδειες οδήγησης και κυκλοφορίας στις αντίστοιχες υπηρεσίες των Περιφερειών σε όλη την Ελλάδα, είναι εκτός υπηρεσιών συντήρησης, πράγμα που σημαίνει ότι ανά πάσα στιγμή κινδυνεύει να μείνει εκτός λειτουργίας, χωρίς να ξέρει κανείς αν και πότε θα λειτουργήσει ξανά.