ICT plus
Πέμπτη, 30 Μαρτίου 2017

ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ

ΠΟΣΟ ΩΦΕΛΗΣΕ Η "ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ" ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ?
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ (ΑΝΩ ΤΟΥ 70%)
ΠΟΛΥ (ΑΠΟ 60 ΕΩΣ 70%)
ΑΡΚΕΤΑ (ΑΠΟ 50 ΕΩΣ 60%)
ΜΕΤΡΙΑ (ΑΠΟ 40 ΕΩΣ 50%)
ΛΙΓΟ (ΑΠΟ 30 ΕΩΣ 40%)
ΚΑΘΟΛΟΥ (ΚΑΤΩ ΑΠΟ 30%)

ΜΕΛΕΤΕΣ - ΕΡΕΥΝΕΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ


Η Ψηφιακή Επιχείρηση: Managing the Digital Enterprise

Πλοηγηθείτε στα 15 κεφάλαια του microsite του Go-online και «βρείτε το δρόμο» που οδηγεί τη σύγχρονη μικρομεσαία επιχείρηση στη Νέα Οικονομία.

Δείτε Επίσης
Δικτυακός τόπος με πληροφορίες σχετικά με την μελέτη

ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ
Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών & ΑΜΕΑ

Το Παρατηρητήριο για την Κοινωνία της Πληροφορίας στο πλαίσιο του ρόλου του, προχώρησε στην υλοποίηση μελέτης με θέμα τις τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιών και τα ΑΜΕΑ. Πρόκειται για την πρώτη σχετική έρευνα που υλοποιείται σε τοπικό επίπεδο, καταγράφοντας την υφιστάμενη κατάσταση της ελληνικής πραγματικότητας σε σχέση και με την υπόλοιπη Ευρώπη.



Δείτε Επίσης
Δικτυακός τόπος με πληροφορίες σχετικά με την μελέτη

EBUSINESS FORUM
Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες και Εφαρμογές στον Τουρισμό: Ισχύουσα Κατάσταση και Προοπτικές

Η εύρυθμη λειτουργία της τουριστικής βιομηχανίας στηρίζεται στην παροχή και προώθηση μεγάλου όγκου πληροφοριών (π.χ. πληροφορίες σχετικά με τα χαρακτηριστικά, διαθεσιμότητα και κρατήσεις τουριστικών προϊόντων-υπηρεσιών κλπ.) και συνεπώς, η ψηφιοποίηση των επιχειρησιακών λειτουργιών μέσω των τεχνολογικών εργαλείων και εφαρμογών του διαδικτύου αποτελεί καταλυτικό παράγοντα για την αύξηση της αποτελεσματικότητας αλλά και την ενίσχυση του διεθνούς ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος των τουριστικών επιχειρήσεων. Ειδικότερα στην Ελλάδα, όπου οι τουριστικές επιχειρήσεις εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό για την προώθηση και πώληση του προϊόντος τους σε μεγάλους τουριστικούς οργανισμούς (tour operator), η εκμετάλλευση των δυνατοτήτων του διαδικτύου παρέχει στις επιχειρήσεις τη δυνατότητα να διαφημιστούν και να προσεγγίσουν τους δυνητικούς τους πελάτες σε παγκόσμια κλίμακα και όλο το εικοσιτετράωρο με άμεσο τρόπο και χαμηλό κόστος. Εκτός από την δημιουργία και διάθεση καινοτομικών καναλιών διανομής και προώθησης, άλλες ηλεκτρονικές εφαρμογές, όπως η ηλεκτρονική μάθηση (e-learning), ηλεκτρονικές προμήθειες (e-procurement και e-supply chain management), VoIP, παρέχουν στις τουριστικές επιχειρήσεις επιπρόσθετες δυνατότητες επαγγελματικής κατάρτισης, ανάπτυξης διοικητικών ικανοτήτων, εκσυγχρονισμό της αλυσίδας αξίας τους και μείωσης του λειτουργικού τους κόστους.



Δείτε Επίσης
Δικτυακός τόπος με πληροφορίες σχετικά με την μελέτη
Αρχείο μελέτης

EBUSINESS-WATCH
ICT AND eBUSINESS IN THE TELECOMUNICATIONS INDUSTRY

Sector Report (2006) in the Telecommunications Industry

Δείτε Επίσης
Αρχείο μελέτης
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ

ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ
Βέλτιστες Πρακτικές Χρήσης Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών στο Δημόσιο (eGoverment)

Αντικείμενο της παρούσας μελέτης αποτελεί η καταγραφή και αξιολόγηση Βέλτιστων Πρακτικών στον τομέα της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης. Κύριος στόχος της είναι η αποτύπωση των εξελίξεων αιχμής σε Ευρωπαϊκό και Διεθνές επίπεδο στο συγκεκριμένο τομέα, η κριτική τους αποτίμηση, και η εξέταση των δυνατοτήτων, αλλά και της προσφορότερης μεθόδου για την αξιοποίηση τους από τη χώρα μας.



Δείτε Επίσης
Δικτυακός τόπος με πληροφορίες σχετικά με την μελέτη