ICT plus
Τετάρτη, 3 Ιουνίου 2020

ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ

ΠΟΣΟ ΩΦΕΛΗΣΕ Η "ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ" ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ?
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ (ΑΝΩ ΤΟΥ 70%)
ΠΟΛΥ (ΑΠΟ 60 ΕΩΣ 70%)
ΑΡΚΕΤΑ (ΑΠΟ 50 ΕΩΣ 60%)
ΜΕΤΡΙΑ (ΑΠΟ 40 ΕΩΣ 50%)
ΛΙΓΟ (ΑΠΟ 30 ΕΩΣ 40%)
ΚΑΘΟΛΟΥ (ΚΑΤΩ ΑΠΟ 30%)

ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ

13/6/2007
Εκκίνηση του νέου δικτύου Multirama

Με επενδύσεις 20 εκατ. ευρώ για τη λειτουργία 25 υπερκαταστημάτων έκτασης άνω των 1.000 τ.μ. ξεκινά το νέο δίκτυο της Multirama. Mε αφορμή τα εγκαίνια του νέου «υπερκαταστήματος» του δικτύου Multirama στον Πειραιά η Διοίκηση της εταιρίας παρουσίασε το αναπτυξιακό της σχέδιο στο οποίο προβλέπεται η ανάπτυξη σε πρώτη φάση 25 «υπερκαταστημάτων» έκτασης 1000 τ.μ. Ο αριθμός των καταστημάτων στην πλήρη ανάπτυξη του νέου δικτύου εκτιμάται ότι θα ξεπεράσει τα 100 σε όλη την Ελλάδα, ενώ μέχρι το τέλος του χρόνου πρόκειται να λειτουργήσουν άλλα τέσσερα «υπερκατστήματα».

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας ο κύκλος εργασιών για την χρήση του 2007 αναμένεται να αυξηθεί κατά 20%. Παράλληλα επιδιώκεται η ανάδειξη και η εδραίωσή της Multirama στην κορυφή της λιανικής αγοράς ψηφιακών προϊόντων υψηλής τεχνολογίας, μέσα από την αξιοποίηση της μεγαλύτερης ποικιλίας προϊόντων και υπηρεσιών και της αξιοποίησης των εξειδικευμένων στελεχών της. Σύμφωνα με εκτιμήσεις της Διοίκησης της εταιρίας, μέσα από την ξεχωριστή εμφάνιση των καταστημάτων, την μεγάλη επικοινωνιακή εκστρατεία και την πληρότητα των υπηρεσιών θα επιδιωχθεί η σημαντική ενίσχυση της αναγνωρισιμότητάς της και η διεύρυνση της πελατειακής βάσης. 

Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου με την ευκαιρία των εγκαινίων του καταστήματος του Πειραιά, ο Γενικός Διευθυντής της Multirama κ. Stephane Wagner, δήλωσε χαρακτηριστικά ότι «η νέα εποχή Multirama έρχεται για να ανταποκριθεί στα δεδομένα μίας ανταγωνιστικής αγοράς και στις εξελισσόμενες ανάγκες ενός απαιτητικού καταναλωτή, συνδυάζοντας την τεχνογνωσία στην υψηλή τεχνολογία με την ευκολία στην επιλογή εξειδικευμένων λύσεων. Η Multirama εγγυάται στον Έλληνα καταναλωτή ότι ”Εσύ τα βλέπεις πρώτος”, δικαιώνοντας τον τίτλο του «PCExpert» και θέτει τα θεμέλια για την περαιτέρω ανάπτυξη της ελληνικής λιανικής αγοράς σύγχρονων προϊόντων και αξεσουάρ πληροφορικής. Με ό,τι πιο σύγχρονο και πρωτοποριακό έχει να επιδείξει η σύγχρονη τεχνολογία, πιστεύουμε στην επιτυχία και αποδοχή της νέας πρότασης Multirama».

Σύμφωνα με τον κ. Σπύρο Λούρο, Διευθυντής Marketing της εταιρίας ο πρωταρχικός στόχος της εταιρίας είναι να αναδειχθεί στην πρώτη θέση της προτίμησης του καταναλωτή και για αυτό η ανανεωμένη αλυσίδα λιανικής προετοιμάζεται να διαθέτει το συνδυασμό «του καλύτερου προϊόντος στην καλύτερη τιμή για τον πελάτη». Η μορφή των νέων καταστημάτων είναι αποτέλεσμα διετούς έρευνας για τις τάσεις στα σημεία πώλησης, η οποία «αποκωδικοποιήθηκε» με τη σημερινή μορφή των καταστημάτων. Στα καταστήματα Multirama διατίθεται πλήρης σειρά ψηφιακών υπηρεσιών και προϊόντων όπως ηλεκτρονικοί υπολογιστές κάθε κατηγορίας, οθόνες και εκτυπωτές, περιφερειακά υπολογιστών και αυτοματισμού γραφείου, κινητά και σταθερά τηλέφωνα κ.α. Επίσης η σειρά των προϊόντων συμπληρώνεται από μεγάλη ποικιλία gadgets, ΜP3 players, συστήματα Home Cinema, τηλεοράσεις κάθε κατηγορίας (LCD και Plasma), ψηφιακές φωτογραφικές μηχανές, βιντεοκάμερες, κονσόλες, ηλεκτρονικά παιχνίδια κ.α.

ΑΡΧΕΙΟ - ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ

<< αρχική < προηγούμενη 1 / 1112 επόμενη > τελευταία >>